|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 11 |
חבר מתקדם
|
אבל כשהשרת לא למעלה והלקוח מתקשר מה שאתה עושה לא נקרא תמיכה לפחות לא מבחינתי אתה רק מודיע לו שקרה משהו ושאתם מטפלים בבעייה.
אז למה לא להקדים תרופה למכה וכאשר השרת לא באוויר ואתה מודע לכך לשלוח אימייל לכל לקוחות האחסון ולהודיע להם שקרה כך וכך..? |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|