ציטוט:
למה נראה לך שאנשים ישלמו יותר? גם אם זה לטובתם, והם מחפשים שירות יותר טוב...
|
מהסיבה הפשוטה:
כשלקוח משלם מכספו על שירות האחסנה ומקבל יחס גרוע/זלזול/אי עמידה בחוזה/הבטחה ובידיו הוכחות לעניין (כתוב/מוקלט) הוא יעדיף לתבוע את החברה דרך גוף (כן, בעיקרון זה מתבסס על 'ארגון לזכויות הצרכן') שיצליח בתביעה לא כ50% כלקוח פרטי נגד חברה, אלא- 100%
חוצמזה, כולנו יודעים מה ההרגשה שרימו אותך, ואין לך לאן לפנות- זה הענין המדובר- תמיכה ואוזן קשבת.
ציטוט:
בקיצור במקרה הזה... זה לא יעבוד.
|
אני לא רואה שום סיבה שזה לא יעבוד. לומר לך למה? זוכר את המקרה של החברה הידועה לשימצה
נתי-סקאל? אחי היה בין הנפגעים. 4000 שקל לקחו ממנו ורק אחרי כמה חודשים של נידנודים/איומים/טרטורים, קיבלנו ביטול עסקה. ולמה הוא קיבל ביטול עסקה? כי הוא עבד עם גוף שריכז את כל התלונות של הצרכנים שהיו מרובות, והגיש תביעה ייצוגית.
שתבין- אם הוא לא היה פונה לגוף הזה, כלקוח פרטי היו ממשיכים לטרטר אותו.
ציטוט:
רעיון נחמד וטוב על עיקרו, אבל מן הסתם דווקא דברים כאלה טובים לא יכולים ללכת.
|
תודה, אבל תתפלא, דברים טובים- לפעמים קורים.
תבינו כולם, אם אתם בעד- אפשר ליצור דבר כזה, אבל אם כל אחד יתייאש מראש, מה זה ייתן?