הי חברים, לפני איזה חצי שנה רכשתי ריהוט מרשת רהיטים ועדיין (!) לא קיבלתי את כל החלקים. בעקבות התסכול מהסיפור ואחרי שירדתי מהרעיון של להצית להם את הסניף, הכנתי את האתר הזה מתוך כוונה לשחרר חלק מהעצבים עקב השירות הגרוע של רשת IDdesign. המטרה מאחורי האתר שעליה חשבתי היא להציג תלונות של צרכנים מנותני שירותים גרועים וטובים ודירוגים של שביעות רצון מחברות (לא דירוג מוצר אלא שירות). אני לא בטוח שאני אעלה אותו לאוויר אבל מה שמצחיק זה שדווקא מכל התסכול הזה יצא אתר שנראה יחסית רגוע (לדעתי). העיצוב עדיין ראשוני, אבל בכל מקרה, אשמח לשמוע מה אתם חשובים על העיצוב ו/או על הרעיון בכלל (הוא כאמור קצת ריק כרגע אבל המטרה היא למלא אותו בעתיד בטקסטים, כלומר, בתלונות שלכם, אם הוא יעלה לאוויר בסופו של דבר).
זו הכתובת הזמנית -
http://www.smart.gisight.co.il