![]() |
# 5 | ||
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
בתל-אביב (וכבר בכל גוש דן בעצם) ישנו סופר שנקרא am-pm, הוא התחיל כסופרמארקט אזורי וקטן בתל-אביב עם מחירים גבוהים מהממוצע. היתרון היחיד שהיה לו על פני הרשתות הגדולות שהוא פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, גם בשבתות וגם בחגים (חוץ מכיפור). הסופר הזה תפס תאוצה ונפתחו עוד ועוד סניפים. לבסוף ולא מזמן, לפני שבאמת הוא יהיה גדול ברמה ארצית, קו-אופ הריבוע הכחול קנו את הרשת בכ-150 מיליון שקל. עריכה: אופס, לא בדיוק קו-אופ קנו אותם (אבל הייתי קרוב ![]() ציטוט:
לגבי מה שהולך פה בשוק האיחסון, אני רואה את זה מהצד וזה ממש מבדר אותי. אחד אומר 60, השני 50, השלישי 40 וכך הלאה. חבל שחברות לא מגבשות להן מחירון אחיד לחבילות אחידות. אני לא למדתי מנהל עסקים ואני לא חושב שמישהו כאן כן אבל אסטרטגיות השיווק של 90% מהחברות כאן מגוכחות ביותר. יש גבול של עד כמה אפשר לבוא ללקוח.
__________________
![]() Last edited by sheeze; 15-01-07 at 00:22.. |
||
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|