![]() |
# 11 |
הוסטסניון
|
גם לי קרה המון פעמים עם נטפירמס האלו, אבל הם לא חייבו אותו..
פשוט הם שלחו לו מייל שיצור איתם קשר תוך יומיים כדי לאמת את ההזמנה, צריך לשלוח להם תצלום של הויזה כדי לאמת את ההזמנה, וכנראה שהוא לא עשה את זה והם ביטלו לו את ההזמנה. מלכתחילה הבעיה היא לא אצל נטפירמס אלא אצלו שהוא לא אימת איתם את ההזמנה. בכל אופן טוב לדעת שככה הוא משקיע בלקוחות שלו (נורמאלי לחלוטין בעסקים טובים).. בהצלחה!
__________________
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|