ציטוט:
נכתב במקור על ידי 911fm
וואלה יש פה עוד חברות כאן אם אני לא טועה בסט סרב הזכירו פעם פה שיש לה תמיכה רק בטלפון ובמייל
אז לא תלך לבסט סרב אני רואה שהרבה פה לקוחות אצל בסט סרב וגם ישראל סרב אמר שהוא מתכוון ללכת לבסט סרב
אני מקווה שגילעד מבסט סרב לא כועס שנתתי אותו דוגמא, ולהפך זה מחמאה אפילו.
בכל מקרה יש המון חברות שגם לא מדברות איתך אפילו בטלפון כמו SRV שהם נותנים תמיכה רק דרך אימיילים או המערכת תמיכה שלהם.
אז גם SRV.co.il לא מומלצת?
אין מה לעשות שאתה צריך תמיכה בקשר לבעיות באינטרנט שלך אתה ממתקשר עם הספקית שלך (בזק\ אינטרנט זהב\012 נט\נט ויג'ן\ברק) גם בתוכנות מסרים?
נכון שלא אז מה שונה?
אתה זקוק לתמיכה לא החברה זקוקה לתמיכה.
|
גלעד נותן תמיכה גם במסנג'ר אולי הוא לא כל היום שם אבל הוא שם
ומזה המשפט הזה "אתה זקוק לתמיכה לא החברה זקוקה לתמיכה" אני משלם כסף אני רוצה בדיוק את מה שמגיע לי, נכון לא חייב תוכנת מסרים אבל אני מעדיף למה שילך לי יותר כסף על שיחות יותר מאשר שאני משלם על האיחסון? אז יוצא שאני משלם על איחסון במקום 50 נגיד 200 אם כל השיחות.
אז שיש לך תמיכה באיי סי או במסן הולך לך כסף על האיחסון וגם אתה מקבל אחלה תמיכה, אני לא אמר שאי אפשר להתקשר אבל יש כאלה שמתקשרים 4 שעות ביום.
וזה שאם אין תמיכה בתוכנות המסרים זה לא אומר שהם לא מומלצים פשוט אני רוצה לקבל תמיכה ישירה ולא לחכות באימייל 900 שעות, ואז אתה שולח עוד הודעה וההוא לא נימצא ואתה תקבל תשובה עוד 5 שעות.