ציטוט:
נכתב במקור על ידי hi_sorie
לא אמרתי ללכת אחרי העדר, כל אחד יעשה מה שנראה לו... אני אומר לך מה שעובד.
הכל תלוי בכמות ההשקעה שלך.
אני פשוט לא סובל מקדמי אתרים שחושבים שהם כותבים קוד באסמבלר - כולה לקדם אתר, לא אומר שאין עבודה, אבל זה רחוק מאוד ממדע טילים - יש אוסף פעולות שצריך לבצע, וזהו - מי שמתמיד ולא משחק - מנצח.
זהו.
|
הגדרה של קידום אתרים מצוטט מהדברים של עמנואל "זקן השבט":
ציטוט:
מהות עבודת קידום האתרים היא קבלת החלטות בתנאים של מחסור חמור בידע ומה שצריך ללמוד זה אסטרטגיה וטקטיקה של קבלת החלטות נכונות במצב הנתון. ומאחר ומאות מקדמי אתרים מתמודדים על אותם 10 מקומות עליונים ודין מרביתם להיכשל בודאות הרי שהידע שלמדו לא הועיל להם כלל.
|
"כולה לקדם אתר" אני מנחש שאתה מקדם אתרים רק בארץ, ובזירות לא כ"כ תחרותיות בלשון המעטה. אתה מוזמן להיכנס לשוקים סופר תחרותיות ולבדוק עם "מה שעובד" באמת עובד.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי hi_sorie
תשמע, לא המצאת את הגלגל.
אולי אתה חושב שאתה עושה דברים שונה או מיוחדים, אבל בלי הדברים הרגילים לא היית מתקדם, התחום מלא ספקולציות בנוגע למה טוב ומה לא, אבל הדברים הרגילים עובדים - ועובדים מצויין - הכל תלוי אם אתה עובד - ואם התשובה היא כן - אתה תהיה למעלה (נקודה).
מה יש לך לעשות יצירתי? מה פתחת עוד בלוג? מה עוד? פרסמת עוד מאמר... אהה כן שמת תגית H1 בכותרת ושיחקת קצת עם האופטימיזציה של האתר.
אין קסמים - אתה תעבוד אתה תתקדם - לא תעבוד אתה לא תתקדם (נקודה).
|
גם אתה וגם המתחרים עושים בדיוק את אותו הדבר!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי hi_sorie
אלגוריתם*
מבחינה הגיונית זה שעובד יותר הדירוג שלו יהיה יותר גבוה.
מה אתה עושה שאנשים אחרים לא עושים ?
- שם תגיות BOLD מסביב למילת מפתח ?
- היררכיית תגיות H1 H2 H3 H4 ?
- דואג לשים ב TITLE ובשאר תגיות הקידום את המילת מפתח ?
- כמה שיותר למעלה H1 ?
עברתי על האתרים שאתה מקדם, אתה לא משתמש לפחות לא בתחום האופטימיזציה בדברים מיוחדים...
אז מה מעבר ?
- קישורי פורומים ?
- קישורי בלוגים ?
- פתיחת בלוגים ?
- החלפות קישורים בהיבט C-CLASS ?
ברור שיש דברים שפיספסתי, ויש עוד הרבה שיטות גלויות שכל אחד יכול לאסוף במיליוני פורומי הקידום הקיימים, אבל השורה התחתונה היא שכולם עושים אותו דבר ומי שעושה הכי הרבה מניפולציות על האלגוריתם מיון של גוגל - מופיע קודם.
וזה לא סותר את מה שאמרתי - אתר שיקודם ( מבחינת פעולות ) יותר ממך - יהיה ממוקם במקום טוב יותר - זאת עובדה קיימת.
זהו בעצם תחום הקידום על רגל אחת וזה הסיבה שהוא יקר, ככל שמשלמים יותר - למקדם האתר יש יותר מרווח זמן ( עלות זמן-תקציב ) לעשות פעולות קידום.
אין פה מדע טילים, אין פה כתיבת קוד בשפת סף אסמבלית - והעניין לא מסובך, יש אוסף פעולות שצריך לבצע, ועדיף כמה שיותר.
בזה סיימתי את הדיון - מי שחושב אחרת - שיבושם לו.
|
תגית BOLD במילות מפתח? נו באמת, אנחנו ב2012.
עדיף כמה שיותר? ובכן, אם חשקה נפשך בבעיטה מגוגל - לך על זה.