|
|
|
|
# 1 |
|
חבר מתקדם
|
אממ, מי ששאל לגבי העיצוב, שהוא עיצוב חינמי שלקחתי ושיפרתי, חחח... לא אחי, לא לקחתי משום מקום, לא שיפרתי, ולא שום דבר, הכל אני עשיתי, חוץ מכל האיקונים האלה.
__________________
"המעז מנצח" נוב' 09... (: |
|
|
# 2 |
|
הוסטסניון
|
עיצוב יפה...יפה מאוד אפילו,
ומי שיתחיל פה מריבה, יקבל אזהרה! |
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|