|
|
# 15 |
|
תודה על תרומתך.
דירוג מסחר: (0)
|
בהצלחה במכירה אחלה עיצוב בעיקרון הקטע הוא לא למכור עיצובים בפורום עיצוב וגראפיקה אז אנשים
"עוקפים" זאת ובאים הנה? אוקיי... אמממ כל אלה שתופסים מ TM.... זה לא כזה מיוחד רדו מזה. אכן אני מאמין שהוא גייס את אלירן או כל אחד אחר שיעשה לו עיצוב בן זונה בהצלחה =]
__________________
|
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|