|
![]() |
# 1 |
חבר פורום
|
בנינו, הכול זה פוזה.
כלומר, שאתה רושם את זה בהוסטס. אתה לא צריך לידע אותנו שמשהו שקרה לחברה שלך. אתה צריך לידע את הלקוחות (מה שאני בטוח שעשית את זה) ולא אותנו .... כי בנינו למי אכפת בכלל שמשהו קרה לשרת שלך, K? אתה סה"כ רוצה להראות לנו כמה שאתה רציני, ולקבל קצת תגובות טובות "איזה אחריות של חברה מדהים!" וכו' ... חוץ מזה, שתפתור את ה"בעיה" הזאת כמה שיותר מהם. בהצלחה.
__________________
לשעבר DNL. |
![]() |
# 2 |
חבר פורום
|
כל הכבוד אייל !
אני אישית לא הייתי נוסע בשעה כזאת ![]() Last edited by Itamar; 29-12-05 at 22:59.. |
![]() |
# 3 | |
חבר על
|
ציטוט:
אני תחתי את האשכול פה כדי לידע את כל הלקוחות שלא עדכנתי אותם וגם את שאר חברי הוסטס מה קרה לשרת שלי.. לא בקשתי ממך להגיב פה ולא בקשתי ממך חוות דעת למה אני רושם את זה פה, אולי זה לא מעניין אותך אבל אחרים כן, אז עזה טובה , אין לך מה להגיד אז אל תגיב! ![]() |
|
![]() |
# 4 | |
חבר על
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 5 | |
חבר פורום
|
ציטוט:
ללקוחות מודיעים בMail, ICQ , MSN וכו', ולא דרך "פורום", הבנת ? "חברי הוסטס מה קרה לשרת שלי.." חח תגיד לי בבקשה, את מי זה מעניין בכלל בפורום? ותגיד לי, מי שאול אותך אם להגיב לאשכול שלך או לא? כי אני לא קראתי ב"חוקי הפורום" שצריך לבקש ממך אישור כדאי להגיב באשכול, תקן אותי אם אני טועה?
__________________
לשעבר DNL. |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|