|
|
|
|
# 1 | |
|
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
חבל שאני לא משתתף במשחק ![]()
__________________
לפניות, אנא השאירו לי הודעה פרטית. Matchs. |
|
|
|
# 2 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
יש עוד קבוצות. בקבוצות הבאות המשחק יהיה יותר מאורגן ומסודר. כאן אנחנו ככה ביגלל שהתחלנו את זה אתמול. אם אתה רוצה אני יצרף אותך בקבוצה ד' במקום המשתמש orsolomon. |
|
|
|
# 3 | |
|
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
__________________
לפניות, אנא השאירו לי הודעה פרטית. Matchs. |
|
|
|
# 4 |
|
תודה על תרומתך.
|
אלי בוא כבר!
אני רוצה להפסיד כמה שיותר מהר!
__________________
|
|
|
# 5 |
|
חבר וותיק
|
חחחח ואולי אתה תנצח?
|
|
|
# 6 | |
|
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
בכל מקרה יש עדיין תקווה קטנה בליבי ![]()
__________________
|
|
|
|
# 7 |
|
חבר וותיק
|
ואולי השאלה תיהיה דווקא על משתמשים שאתה כן מכיר?
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|