|
|
|
|
# 1 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
בכל מקרה אני ראיתי אתרים שעושים את זה עם טעינה מה שכן תעשה מין גיף שחוזר על עצמו וזהו טוב ויפה ![]() |
|
|
|
|
# 2 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
הם עושים את זה עם JS וזה לא מדוייק, זה לוקח את גודל הקובץ ועושה כמה חישובים. Ikki ושקד אל תפתחו פה ריב =\
__________________
מפתח ומתחזק אתרים. |
|
|
|
|
# 3 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
לא שמרתי בכל מקרה אני מחפש זה אתר העלאות אה וכן yousendit.com פעם היה להם מן טעינה לא נגעתי באתר ממזמן בדקו אם עדיין |
|
|
|
|
# 4 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
![]() GIF פשוט.
__________________
מפתח ומתחזק אתרים. |
|
|
|
|
# 5 |
|
הוסטסניון
|
אמרתי שאפשר עם גיף : :qqb007: X
|
|
|
|
# 6 |
|
הנהלת הפורום לשעבר
|
טוב,כמו שערן אמר אי אפשר עם PHP,זה בעיה,אני יגיד לכם איך אני חשבתי לעשות אבל לא התעמקתי ולא הצלחתי ואני מניח שאי אפשר....
ניסיתי לקחת את השם של הקובץ שנוצר בTEMP של השרת ולשלוח אותו לדף אחר שכל הזמן עוקב אחרי הגודל שלו ולפי זה גם אפשר לחשב את המהירות שליחה וכו' ע"י חילוק וכו'... אבל,מה מסתבר? שPHP לא "נותן" את השם של הקובץ עד אחרי העלאת הקובץ ($_FILES['file']['tmp_name']) אז אתם מבינים לפי זה שהתאוריה שלי לא יכולה להתקיים,ובגלל זה את זה עושים עם שפות אחרות שמעל PHP כמו PERL שהראו פה... |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|