|
|
|
|
# 1 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
זה 4 כרטיסים... כל אחד משתמש בליבה אחת! ועוד חודשיים +- FX-69 =] זה סטייליש :P |
|
|
|
# 2 | ||
|
מנהל ראשי בדימוס
|
ציטוט:
ציטוט:
אני אישית לא דוגל בזה, זה מיותר ועולה הון... וכעת המשחקים בקושי תומכים בזה... אז לדעתי צריך לקחת כרטיס אחד כפול ליבה שישמש את כל הפס של ה-PCIE, ובעתיד לשדרג לעוד כרטיס שהתמיכה תהיה כבר יותר טובה ויהיו צריבות ביוס ![]() |
||
|
|
# 3 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
אם אתה רוצה לבנות מחשב כזה משלך תקנה לוח אם כזה: לחץ כאן. אבל יש כרגע תמיכה רק למעבדי Intel... |
|
|
|
# 4 |
|
חבר על
|
שמע ישראלל איזה מחשבבב נעחרףףףף:]]]]]]]]]]
__________________
אדיר מרציאנו = השם אומר הכל ![]() מואה :] |
|
|
# 5 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
קוד:
Intel Pentium processor Extreme Edition 3.46GHz 1,066MHz FSB 4MB GIGABYTE GA-8N-SLI Quad Royal BFG nVIDIA GeForce 7800GTX 512MB PCI-Express SLi Ready x 4 Corsair XMS2 Ultra 2,048MB x 4 Western Digital Caviar SE16 400GB Serial-ATA 3.0GB 16MB Seagate DS100 36GB SCSI 80Pin 15,000RPM 32MB x 10 Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro Enermax EG851AX-VH 660W x 2 |
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|