הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 07-01-06, 15:23   # 1
עמרי שוסטר
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: אשדוד, ישראל.
הודעות: 6,999

עמרי שוסטר לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Alm
יפה, אבל אפשר להרכיב לבד אחד יותר טוב לדעתי.
ה-quad כמעט ולא נתמך לכן עדיך כרטיס אחד בעל שתי ליבות משאר שני כרטיסיםפ בעל שני ליבות...
והמעבד... לא מתאים לגיימינג - הוא חזק לקידוד אבל אפשר לעשות את ה-FX62 הוא יניב הרבה יותר תוצאות.
אלמוג הכל בסדר? :|
זה 4 כרטיסים... כל אחד משתמש בליבה אחת!
ועוד חודשיים +- FX-69 =] זה סטייליש :P
 
ישן 07-01-06, 15:25   # 2
Alm
מנהל ראשי בדימוס
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: מרכז.
גיל: 38
הודעות: 11,636

Alm לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי nWeb.co.il
אלמוג הכל בסדר? :|
זה 4 כרטיסים... כל אחד משתמש בליבה אחת!
ועוד חודשיים +- FX-69 =] זה סטייליש :P
עומרי אתה בסדר?
ציטוט:
nVIDIA הצליחה לשים שני כרטיסים גראפים על כרטיס אחד, כך שבמחשב נמצאים למעשה שני זוגות של כרטיסים גרפים, כשאחד מהם מוחדר לכניסת ה- PCI והשני מוצמד לו כ-“slave”. המשמעות היא שבעוד במחשבים אחרים כמות זכרון של כ- 2 ג'יגהביט מוקדשת לכל פעילות המחשב, כאן יש 2 ג'יגהביט המוקדשים אך ורק לטיפול בגראפיקה.
כלומר שני כרטיסים שעליהם ארבעה ליבות.
אני אישית לא דוגל בזה, זה מיותר ועולה הון... וכעת המשחקים בקושי תומכים בזה... אז לדעתי צריך לקחת כרטיס אחד כפול ליבה שישמש את כל הפס של ה-PCIE, ובעתיד לשדרג לעוד כרטיס שהתמיכה תהיה כבר יותר טובה ויהיו צריבות ביוס
 
ישן 07-01-06, 15:31   # 3
עמרי שוסטר
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: אשדוד, ישראל.
הודעות: 6,999

עמרי שוסטר לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Alm
עומרי אתה בסדר?

כלומר שני כרטיסים שעליהם ארבעה ליבות.
אני אישית לא דוגל בזה, זה מיותר ועולה הון... וכעת המשחקים בקושי תומכים בזה... אז לדעתי צריך לקחת כרטיס אחד כפול ליבה שישמש את כל הפס של ה-PCIE, ובעתיד לשדרג לעוד כרטיס שהתמיכה תהיה כבר יותר טובה ויהיו צריבות ביוס
מדובר בGeForce 7800GTX 512MB שמכיל ליבה אחת!
אם אתה רוצה לבנות מחשב כזה משלך תקנה לוח אם כזה: לחץ כאן.
אבל יש כרגע תמיכה רק למעבדי Intel...
 
ישן 07-01-06, 19:52   # 4
adiRm
חבר על
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 930

adiRm לא מחובר  

שמע ישראלל איזה מחשבבב נעחרףףףף:]]]]]]]]]]
__________________
אדיר מרציאנו = השם אומר הכל
מואה :]
 
ישן 07-01-06, 20:06   # 5
עמרי שוסטר
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: אשדוד, ישראל.
הודעות: 6,999

עמרי שוסטר לא מחובר  

קוד:
Intel Pentium processor Extreme Edition 3.46GHz 1,066MHz FSB 4MB
GIGABYTE GA-8N-SLI Quad Royal
BFG nVIDIA GeForce 7800GTX 512MB PCI-Express SLi Ready x 4
Corsair XMS2 Ultra 2,048MB x 4
Western Digital Caviar SE16 400GB Serial-ATA 3.0GB 16MB
Seagate DS100 36GB SCSI 80Pin 15,000RPM 32MB x 10
Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro
Enermax EG851AX-VH 660W x 2
רק צריך לעשות OC קל על המעבד ואז זה מחשב שחזק בהרבה בכל מובן מהמחשב הזה :S
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 06:22.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ