|
|
|
|
# 1 |
|
חבר פורום
|
טוב.. העלתי את התקציב ל1000, עכשיו יש הצעות? [:
|
|
|
|
# 2 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
בלי להסס GeForce 6800GS (יש לי 2 כאלו ש"הפכו" תחת תהליך קטן שעשיתי לGeForce 6800Ultra) אבל אם אתה נעול על AGP לך על GeForce 6800GT... המחירים ירדו וזה זמן מצוין לרכוש =]
|
|
|
|
# 3 | |
|
חבר פורום
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 4 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
אבל הGS רק לחיבור PCI-Express והGT מגיע גם בגרסאות AGP... ובגלל שהיה לך GF2 זה מבטל את האפשרות שיש לך PCI-Express... אז אם הכרטיס לא על PCI רגיל אמור ליהיות לך AGP :qqb006: |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|