|
|
# 16 |
|
הוסטסניון
|
בקשר למארז אני מתלבט...
כי הסופורנו בא ביחד עם ספק.. וזה השארתה לי גם נחמד.. ועוד משהו .. מה זה ?http://www.thermaltake.com/images/ca...sviking/02.jpg וגם הספק יקר...מה 400 ש"ח.. והמארז שחור והכוננים לבנים זה מה זה לא מתאים.. חוץ מזה האבתי אותו תגיד יש לו USB מקדימה? שחכת גם כרטיס קול.. וגם תכונן של הדיסקטים .. אז צריך להוריד בספק מחיר Last edited by amirs_5; 12-01-06 at 22:02.. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|