|
|
|
|
# 1 | |
|
משתמש חדש
|
ציטוט:
תראה אני בחברה הזאת כבר שלוש שבועות וכול יום יש לפחות 3 נפילות של חצי שעה שעה:qqb009: |
|
|
|
# 2 | |||
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
אני לא הייתי רוצה להיות במקומכם ממש לא. לגבי S.O.S ציטוט:
ואין דבר כזה בעיה שלא ניתנת לפיתרון. ציטוט:
זה במובן מסויים חוסר אחריות ללקוח. אני לא רוצה להישמע תוקף אבל זה דעתי בכל אופן שיהיה לכם בהצלחה עם הלקוחות והשרת עריכה: טיפ קטן אולי תביאו מישהו מבחוץ שכן מבין ויפתור את הבעיה ותשלמו לו על זמן העבודה ובטוח שיש אנשים מקצועיים שיכולים לפתור את הבעיה Last edited by רונן אבנעים [אדם פונטה]; 23-01-06 at 18:24.. |
|||
|
|
# 3 | |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
1.יותר מידי זמן... 2.צריך להביא מישהו מקצועי מבחוץ 4 ימים ? וואי זה הרבה.....אני שילמתי לטכנאי הרבה כסף על היום הראשון תשקיעו את הכסף הזה גם אתם אם אכפת לכם מהלקוחות שלכם... (ממש ממש סליחה אם זה בעיית חומרה או משהו אחר שלא ניתן לפיתרון ואמרתי משהו לא נכון..) בן. |
|
|
|
# 4 | |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
אין דבר כזה לא ניתן לפיתרון הכל ניתן לפיתרון. אנחנו בעידן חדש שהכל ניתן לפתור |
|
|
|
# 5 | |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
|
|
|
|
# 6 | |
|
חבר מתקדם
|
ציטוט:
הוא לא נשרף ולא כלום כי הדריקט אדמין פועל והכול.. |
|
|
|
# 7 | |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
אז עכשיו שאמרת את זה ... זה הדעה שלי בלבד : א.אם בעיה באפצ'י....אז שיקראו לגורם חיצוני שיעזור להם אם הם לא מצליחים כל כך הרבה זמן. ב.זה שהם לא עונים ללקוחות זה ממש לא יפה שיש תקלה אני כל דקה מעדכן לקוחות מה קורה ועונה לטלפון ואת זה אתם יכולים לשאול את הלקוחות שלי ...קרה לי לפני שבוע משהו דומה ...קודם כל תוך יום הכל חזר ודבר שני כל 15 דקות שלחתי הודעה לכל הלקוחות עם עידכונים.... בהצלחה לאנטר-סרב....חבל בן. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|