|
|
|
|
# 1 |
|
מנהל ראשי בדימוס
|
רק שתדע שהדגור הנוכחי של אינטל מתחממים בהרבה משמעותית מ-AMD!
יספיק לך מאוורר על המעבד עם צלעות קירור לדעתי. |
|
|
# 2 | |
|
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
אני עובד על AMD 2800+ מחשב לא משהו אבל עדיין AMD. שמתי קולר אחד, וקולר של Thermaltake (TR2-M3 SE) ופועל בסדר, כלומר לא מתחמם. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|