הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 20-02-06, 23:41   # 1
Alm
מנהל ראשי בדימוס
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: מרכז.
גיל: 38
הודעות: 11,636

Alm לא מחובר  

רק שתדע שהדגור הנוכחי של אינטל מתחממים בהרבה משמעותית מ-AMD!

יספיק לך מאוורר על המעבד עם צלעות קירור לדעתי.
 
ישן 21-02-06, 06:35   # 2
Light-Era.Net || Ronen
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 37
הודעות: 1,201

Light-Era.Net || Ronen לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Alm
רק שתדע שהדגור הנוכחי של אינטל מתחממים בהרבה משמעותית מ-AMD!

יספיק לך מאוורר על המעבד עם צלעות קירור לדעתי.
מחזק !
אני עובד על AMD 2800+ מחשב לא משהו אבל עדיין AMD.
שמתי קולר אחד, וקולר של Thermaltake (TR2-M3 SE) ופועל בסדר, כלומר לא מתחמם.
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 08:40.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ