|
|
|
|
# 1 |
|
Permanently Banned
|
אפשר,זה עניין של זמן ..
אני אישית לא ציפיתי שישר הוא יבוא ובית"ר תיקח אליפות .. אני מעדיף שהוא יעוף,לא רציך כסף,לא צריך כלום ! צריך נשמה ! ובית"ר במצבה הנוכחי לא עם הרבה סמלים .. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|