|
|
|
|
# 1 |
|
אין כמו ב127.0.0.1
|
אחלה מדריך,
אבל איך בדיוק אני עושה OC ידני? יש לי מעבד ולוח של אינטל המעבד זה סוקט 630 עם 800FSB ו-2 מגה cache והלוח עם 1066FSB (זה לפחות מה שאמרו לי) זהו איך אני עושה לו OC ואיך אני יודע שיש לו קירור טוב? תודה על המדריך =] |
|
|
|
# 2 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
אולי הדגם הוא 630 (סקוט אין כזה) ואם זה הדגם אז הסוקט הוא LGA775 ויש לך FSB של 800MHZ הלוח אם תומך ב1,066MHZ זה לא אומר שיש לך...(עם OC אתה יכול להגיע לזה ואפילו לעבור) וה2MB יעזרו לך =] תפתח את המארז ותיראה איזה קירור יש עליו... וגם תבדוק את הטמפ'... |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|