הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 19-03-06, 16:11   # 1
BlueNosE
אין כמו ב127.0.0.1
 
BlueNosE's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: כפ"ס
גיל: 33
הודעות: 4,086

BlueNosE לא מחובר  

אחלה מדריך,
אבל איך בדיוק אני עושה OC ידני?
יש לי מעבד ולוח של אינטל המעבד זה סוקט 630 עם 800FSB ו-2 מגה cache
והלוח עם 1066FSB
(זה לפחות מה שאמרו לי)
זהו
איך אני עושה לו OC ואיך אני יודע שיש לו קירור טוב?

תודה על המדריך =]
__________________
עומר,
admin [@] rely.co.il

בניית אתרים Rely

סלנג מילון סלנג utter
  Reply With Quote
ישן 19-03-06, 16:27   # 2
עמרי שוסטר
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: אשדוד, ישראל.
הודעות: 6,999

עמרי שוסטר לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי BlueNosE
אחלה מדריך,
אבל איך בדיוק אני עושה OC ידני?
יש לי מעבד ולוח של אינטל המעבד זה סוקט 630 עם 800FSB ו-2 מגה cache
והלוח עם 1066FSB
(זה לפחות מה שאמרו לי)
זהו
איך אני עושה לו OC ואיך אני יודע שיש לו קירור טוב?

תודה על המדריך =]
בביוס של לוח האם יש אפשרות של שינוי המכפולת,FSB וכו'...
אולי הדגם הוא 630 (סקוט אין כזה) ואם זה הדגם אז הסוקט הוא LGA775 ויש לך FSB של 800MHZ הלוח אם תומך ב1,066MHZ זה לא אומר שיש לך...(עם OC אתה יכול להגיע לזה ואפילו לעבור) וה2MB יעזרו לך =]
תפתח את המארז ותיראה איזה קירור יש עליו... וגם תבדוק את הטמפ'...
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 10:58.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ