הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 24-03-06, 16:38   # 1
eLad
Fatal Error
 
eLad's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: localhost
גיל: 39
הודעות: 1,968

eLad לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Eye-Soft
אלעד, אני מצטער מאוד, אך אם אתה מאמין כך אינך מתכנת אתרים, אלא עצלן :\
יש מצב שאני עצלן (אסף יכול להוכיח את זה), אבל חברות וגופים גדולים במשק (למשל אלעל) יוכלו דווקא להעיד אחרת שהאפלקציה שקיבלו מתפקדת על הצד הטוב ביותר.

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Eye-Soft
אם העיצוב נראה טוב על שלושתם. יופי ומה קרה למשתמשי MAC ? LINUX למשתמשי הפלאפונים וכו' ? הם לא יוכלו להכנס לאתר ולראותו כראוי כי אתה חושב ש.
מה הקשר משתמשי Linux ו Mac? הדפדפן שרץ עליהם הוא זה שמציג את הקוד ומפענח את ה HTML שהוא מקבל מהשרת. אין שום קשר פה למערכת ההפעלה או למחשב (מקינטוש) - כל עוד האתר לא עמוס בגרפיקה ולא שוקל יותר מדי, אין שום בעיה להציג את זה גם על P2.

באשר למשתמשי הפלפאונים - הפלאפונים כיום עדיין לא ברמה מספיקה טובה והם לא יכול להציג טקסט מעוצב, תמונות למיניהם ואתר ברוחב של 700 פיקסלים לא כ"כ יכול להיכנס למסך סלולרי (גדול ככל שיהיה)

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Eye-Soft
אאם אתה בונה את האתר לעצמך זכותך לעשות מה שבא לך, אבל אם אתה בונה ללקוח, חובה עליך לעשות הכל כדי שהכל יעבוד עם האתר.
אתה מקבל כסף לבצע עבודה על הצד הטוב ביותר. גם אם הלקוח אינו מודע לעובדה הזאתי.
הלקוח מקבל מוצר מוגמר שעובד תקין לפי כל הפרמטרים שביקש (תוך כך שהוא נבנה ביעילות מקסימלית בהתחשב בדרישות הלקוח ומתאים כמעט לכל הדפדפנים כיום). עדיין לא נתקלתי באף לקוח שאמר לי "אם אתה לא בונה לפי התקן אני לא לוקח אותך".

ואני לא צריך לעבוד שעות נוספות כדי להתאים איזה קוד לתקן (וכמו שנתתי דוגמא - עם כל ההאקים למיניהם לא תמיד הקוד יתאים לתקן - אבל יעבוד טוב בדפדפנים) ואני גם חוסך ללקוח כמה עשרות (או מאות שקלים) עבור שעות העבודה הנוספות האלו.
__________________
eLad
 
ישן 24-03-06, 16:48   # 2
Eye-Soft
Permanently Banned
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,158

Eye-Soft לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי eLad
יש מצב שאני עצלן (אסף יכול להוכיח את זה), אבל חברות וגופים גדולים במשק (למשל אלעל) יוכלו דווקא להעיד אחרת שהאפלקציה שקיבלו מתפקדת על הצד הטוב ביותר.

אתר אלעל נבנה ע"י
http://www.kedemtech.co.il/heb/homepage.asp
ואני לא חושב שאתה חלק מ"קדם".
אחרת לא היית הולך עם Siteam בחתימה.



מה הקשר משתמשי Linux ו Mac? הדפדפן שרץ עליהם הוא זה שמציג את הקוד ומפענח את ה HTML שהוא מקבל מהשרת. אין שום קשר פה למערכת ההפעלה או למחשב (מקינטוש) - כל עוד האתר לא עמוס בגרפיקה ולא שוקל יותר מדי, אין שום בעיה להציג את זה גם על P2.
משתמשי UNIX וMAC הם בעלי דפדפנים שונים המפענחים קוד אחרת. בדיוק כמו שFF מפענח בצורה שונה בIE. ליבה שונה. הם עובדים לפי תקנים. אין תקן, לא עובד כראוי.


באשר למשתמשי הפלפאונים - הפלאפונים כיום עדיין לא ברמה מספיקה טובה והם לא יכול להציג טקסט מעוצב, תמונות למיניהם ואתר ברוחב של 700 פיקסלים לא כ"כ יכול להיכנס למסך סלולרי (גדול ככל שיהיה)
משתמש פלאפון יכול לגלוש באתר עם או בלי תמונות ואני מצטער להגיד לך שיש כיום פלאפונים בעלי מעבד החזק ממעבד P2 (יש כמה כאלו לאנשים שאני מכיר אישית) ולהרבה אנשים שאני מכיר שחזק מP1.


הלקוח מקבל מוצר מוגמר שעובד תקין לפי כל הפרמטרים שביקש (תוך כך שהוא נבנה ביעילות מקסימלית בהתחשב בדרישות הלקוח ומתאים כמעט לכל הדפדפנים כיום). עדיין לא נתקלתי באף לקוח שאמר לי "אם אתה לא בונה לפי התקן אני לא לוקח אותך".
הלקוח אינו יודע מה הוא התקן. גם במכוניות הלקוח לא יודע מה התקן של המכוניות. תקן הבטיחות שהן חייבות לעמוד בו. הוא פשוט מניח שאם הוא משלם כסף הוא אמור לקבל משהו שיעבוד טוב בכל מקום ויהיה תקין.

ואני לא צריך לעבוד שעות נוספות כדי להתאים איזה קוד לתקן (וכמו שנתתי דוגמא - עם כל ההאקים למיניהם לא תמיד הקוד יתאים לתקן - אבל יעבוד טוב בדפדפנים) ואני גם חוסך ללקוח כמה עשרות (או מאות שקלים) עבור שעות העבודה הנוספות האלו.
אם היית יודע לכתוב קוד בתקן לא היית עובד שעות נוספות, להפך. היית חוסך זמן של התאמה בין הדפדפנים בגלל שהקוד שלך אינו תקני ! אני אישית משקיע זמן נמוך מאוד (אבל מאוד) בקידוד האתר. הכל כבר נכתב אוטומטית לפי התקן - מראש !
אני מצטער מאוד, אבל יש סיבה לקיומו של התקן, ובדיוק כמו שהיית רוצה מכונית שתעמוד בתקני הבטיחות ואכות החומר, ככה הלקוח רוצה אתר שיעמוד בתקני הקידוד.
 
ישן 24-03-06, 16:56   # 3
בניה
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: נחושה
הודעות: 3,434

בניה לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Eye-Soft
אני מצטער מאוד, אבל יש סיבה לקיומו של התקן, ובדיוק כמו שהיית רוצה מכונית שתעמוד בתקני הבטיחות ואכות החומר, ככה הלקוח רוצה אתר שיעמוד בתקני הקידוד.
לש"ש


ברור שזה שונה.
זה כמו שימציאו תקן לתפירת בגדים. מה זה משנה התפירה העיקר איך שזה נראה ואם אכפת למישהוא מהאיכות תפירה אז הוא ידאג לזה.(ואני לא מדבד על בגדים מיוחדים למטפסי הרים או משהוא)
 
ישן 24-03-06, 16:59   # 4
Eye-Soft
Permanently Banned
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,158

Eye-Soft לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי בניה
לש"ש


ברור שזה שונה.
זה כמו שימציאו תקן לתפירת בגדים. מה זה משנה התפירה העיקר איך שזה נראה ואם אכפת למישהוא מהאיכות תפירה אז הוא ידאג לזה.(ואני לא מדבד על בגדים מיוחדים למטפסי הרים או משהוא)
התקן לתפירת בגדים יכול לכלול דברים בסיסים כמו:
תפירה עמוקה כדי לאפשר חוזק (אין לי מושג בתפירה אגב).
תפירה הכוללת שימוש בגומי בכדי להתאים את הבגד לכל הלקוחות (קהל היעד - השמן הוא במקרה הזה FF אשר דורש קוד נכון ותקין :P).

ועוד ועוד.
גם באוטו אפשר לעשות אוטו מפח גרוע, האוטו יסע, אבל כאשר תקרה לו תאונה האוטו ילך פייפן.
 
ישן 24-03-06, 17:02   # 5
בניה
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: נחושה
הודעות: 3,434

בניה לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Eye-Soft
התקן לתפירת בגדים יכול לכלול דברים בסיסים כמו:
תפירה עמוקה כדי לאפשר חוזק (אין לי מושג בתפירה אגב).
תפירה הכוללת שימוש בגומי בכדי להתאים את הבגד לכל הלקוחות (קהל היעד - השמן הוא במקרה הזה FF אשר דורש קוד נכון ותקין :P).

ועוד ועוד.
גם באוטו אפשר לעשות אוטו מפח גרוע, האוטו יסע, אבל כאשר תקרה לו תאונה האוטו ילך פייפן.
אתה לא מבין...
בדברים כמו אתרים זה לא כ"כ קריטי.
הבעיה שאנשים הפכו את המושגים FF וקוד תקין לאלים בלי להבין באמת שזה לא כ"כ קריטי.
ברור שזה עדיף, אבל זה לא כ"כ קריטי.
 
ישן 24-03-06, 17:13   # 6
Eye-Soft
Permanently Banned
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,158

Eye-Soft לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי בניה
אתה לא מבין...
בדברים כמו אתרים זה לא כ"כ קריטי.
הבעיה שאנשים הפכו את המושגים FF וקוד תקין לאלים בלי להבין באמת שזה לא כ"כ קריטי.
ברור שזה עדיף, אבל זה לא כ"כ קריטי.
FF וקוד תקין לרוב הולכים ביחד בגלל שFF שלא כמו IE אינו גמיש ולא מסתדר עם קוד לא תקין. שזה סוג של יתרון מבחינת האבטחה, אבל גם חיסרון מבחינת תאימות.

אלעד, רק בגלל זה:
ציטוט:
ואם אנחנו כבר בקטע של להתלהב מהעבודות שלנו, בוא תראה לי כמה אתרים שבנית (ואני לא מתכוון לטופס צור קשר).

ועבודה בצוות בהכרח טובה יותר מעבודה לבד (איפה איש ה DBA, איפה ה QA, איפה צוות המתכנתים, איפה האלגוריתמאים)...
אני לא הולך להגיב לשום הודעה שלך יותר. אתה פתטי...

meshuga:
מצטער, פשוט אני מצטט כמה וכמה הודעות גדולות מאוד והכל יצא מבולגן מאוד אם אני אשים הכל ביחד. להבא אני אנסה להכניס מספר ציטוטים שונים בתגובה אחת.
 
ישן 24-03-06, 17:31   # 7
eLad
Fatal Error
 
eLad's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: localhost
גיל: 39
הודעות: 1,968

eLad לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Eye-Soft
FF וקוד תקין לרוב הולכים ביחד בגלל שFF שלא כמו IE אינו גמיש ולא מסתדר עם קוד לא תקין. שזה סוג של יתרון מבחינת האבטחה, אבל גם חיסרון מבחינת תאימות.

אלעד, רק בגלל זה:

אני לא הולך להגיב לשום הודעה שלך יותר. אתה פתטי...
מה אני אגיד לך, אתה פשוט הפסדת פה בוויכוח. והיותר עצוב מזה שזה בכלל לא היה וויכוח על טיב העבודה שלי או שלך אלא וויכוח על "כתיבה לפי התקן - כן או לא".

העלתי פה טיעונים נגד ואתה שוב ושוב ושוב בוחר להתעלם מהנימוקים האלו ולהיטפל לדברים הקטנים שנאמרים בלהט הויכוח. אם אתה לא מעוניין להשתתף בויכוח הזה כי: אין לך מה לומר, מיצית עצמך, קיבלת תשובה מספיק הולמת לכך שטענותיך שגויות, אין לך זמן וכו' אז תגיד את זה ישר ולעניין.
אתה זלזלת ביכולת שלי כמתכנת ובאתרים שאני עשיתי, אני החזרתי לך באותו מטבע ואפילו התנדבתי להציג לך כמה פרוייקטים שביצעתי. אם אתה לא רוצה להציג פרוייקטים שבנית - בזכותך.
__________________
eLad
 
ישן 24-03-06, 17:02   # 8
eLad
Fatal Error
 
eLad's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: localhost
גיל: 39
הודעות: 1,968

eLad לא מחובר  

ציטוט:
אתר אלעל נבנה ע"י
http://www.kedemtech.co.il/heb/homepage.asp
ואני לא חושב שאתה חלק מ"קדם".
אחרת לא היית הולך עם Siteam בחתימה.
איך אני אוהב שאנשים שלא מבינים דבר וחצי דבר דוחפים את הראש שלהם לעניינים שאין להם מושג בהם. בשום הודעה שלי כאן לא כתבתי שאתר אלעל נבנה ע"י (או על ידנו למען האמת) אלא שאלעל היא לקוחה שלנו. ואם בכל זאת אתה רוצה לדעת - המערכת שבנינו (הכוונה היא לפני שהצטרפתי ל SITEAM) עבורם היא מערכת ניהול ציי מטוסים ועובדים פנימית עבורם. על זה נאמר - סייג לחוכמה, שתיקה.

ציטוט:
משתמשי UNIX וMAC הם בעלי דפדפנים שונים המפענחים קוד אחרת. בדיוק כמו שFF מפענח בצורה שונה בIE. ליבה שונה. הם עובדים לפי תקנים. אין תקן, לא עובד כראוי.
כן, באמת? איזה דפדפן בדיוק?
אני דווקא חושב שמתמשי לינוקס וכו' מריצים FireFox, אבל זה רק אני. בוא ותגיד לי באיזה דפדפן הם משתמשים. (בנוגע ל MAC אני לא משוכנע, אבל אני כמעט בטוח שהם גם מריצים FF) ובכלל, כמות האנשים שיש להם מקינטוש לגלישה בבית מזערית.

ציטוט:
משתמש פלאפון יכול לגלוש באתר עם או בלי תמונות ואני מצטער להגיד לך שיש כיום פלאפונים בעלי מעבד החזק ממעבד P2 (יש כמה כאלו לאנשים שאני מכיר אישית) ולהרבה אנשים שאני מכיר שחזק מP1.
אנחנו מדברים על פלאפונים או על פאלם פיילוט למיניהם?
בכל מקרה, איכות הצפייה במכשירים ניידים לא תתקרב בזמן הקרוב לאיכות הצפייה במסך 15 או 17 אינץ' מהסיבה הפשוטה שאין מספיק מקום.

ציטוט:
הלקוח אינו יודע מה הוא התקן. גם במכוניות הלקוח לא יודע מה התקן של המכוניות. תקן הבטיחות שהן חייבות לעמוד בו. הוא פשוט מניח שאם הוא משלם כסף הוא אמור לקבל משהו שיעבוד טוב בכל מקום ויהיה תקין.
ההשוואה שאתה עושה כאן היא לא נכונה. את תקן הבטיחות ברכב אתה משווה לעבודה של המערכת לפי דרישות הלקוח. ללקוח זה לא משנה אם התקן שונה היום, או נכתב לפני עשור - הכל שאלה של האם האתר שלו עובד תקין ונצפה במיטבו אצל הדפדפנים הפופלאריים (לאף אחד לא אכפת מדפדפן שקוראים לו lynx, נכון?)

ציטוט:
אם היית יודע לכתוב קוד בתקן לא היית עובד שעות נוספות, להפך. היית חוסך זמן של התאמה בין הדפדפנים בגלל שהקוד שלך אינו תקני ! אני אישית משקיע זמן נמוך מאוד (אבל מאוד) בקידוד האתר. הכל כבר נכתב אוטומטית לפי התקן - מראש !
שוב אני חוזר לדוגמא שלי עם ההאקים במוזילה כדי להתאים את התצוגה כפי שהיא ב IE כראוי.
אם אתה כ"כ מחזיק מעצמך בכתיבה לפי התקן, אני מוכן לשלוח לך כמה דפים, תתאים לי אותם לתקן (בדקות כדבריך) - תמורת תשלום כמובן.
__________________
eLad
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 17:22.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ