|
|
|
|
# 1 | |
|
אקס מנהל
|
ציטוט:
אלון הרחיק אותם בגלל שהם פתחו פורום מתחרה ורק בגלל זה. אני לא חושב שאלון היה מעיף עסק רק בגלל שהוא לא טוב. |
|
|
|
# 2 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
לדעתי צריך לשאול את אלון למה הוא הוציא אותם ולא להתחיל לרכל כמו זקנות בספסלות (למי שמכיר
ודימה ימניאק חח, איפה אתה מסתובב חשבתי שסיכמנו שתראה לי את הדיסק הזה של הלייב סידי המיוחד שלך... במידה ואני ירשום לכם את הסיבה שאלון רשם בפורום מנהלים אני יקבל ברוב המקרים בעיטה, לא מומלץ ד"א... אז שילחו הודעה פרטית לאלון ותישאלו... יבגני |
|
|
# 3 | |
|
אקס מנהל
|
ציטוט:
![]() |
|
|
|
# 4 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
יבגני |
|
|
|
# 5 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
בכל מקרה זה לא משנה מה הסיבה,אי אפשר כבר להתכחש שהם חברה על הפנים,אשר מספקת שירות בילתי אמין,אין לי כל כוונה לעשות להם שם רע,להפך,עזרת השם שיסתדרו ויהיו אנשים טובים,ויצליחו,אבל ככה בדרך שהם בחרו ללכת,הם ישארו,ואף יסגרו. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|