|
|
|
|
# 1 |
|
חבר וותיק
|
השאלה מכוונת ללeLad או לכל מי שיכול לענות מבלי להעתיק מהאתר של חיל המודיעין. תודה.
קיבלתי מכתב שאני מעומד לפרוייקט גאמא וחבצלות של חיל המודיען, למעלה רשום משהו על חמ"ן אתה בטוח יודע מה זה ויכול להסביר לי מה עושים שם וכו'... האם המבחנים קשים ולמי יש סיכוי לעבור, אגב יש לי פרופיל רפואי 45 יש מצב שהמכתב הזה טעות? ומה זה אומר לגבי הקב"א שלי? שהיא גבוה או נמוכה וכן לגבי הדפ"ר ואגב לגבי הפורפיל, גם כאשר חסר לך איבר מתחיל מ64, עיין שלי אחת לא רואה , וכבר אז אמרו לי שהכי גבוה שאני יכול לקבל זה 64, גנ"ל לגבי כליה, ואז שולחים אותם לרופא מומחה ואחרי היעוץ מחליטים על פרופיל. תודה מראש. Last edited by alex; 22-05-06 at 14:17.. |
|
|
|
# 2 | |
|
Fatal Error
|
ציטוט:
חבצלות אני לא יודע איך להגיד לך בצורה עדינה אבל זה חרא של פרוייקט (אומנם נחשב לפרוייקט יוקרתי אבל הוא די חרטה) - החבר'ה מחבצלות מגבירים בדר"כ ערבית ויודעים אותה היטב ויוצאים בתום הפרוייקט אם אני לא טועה אחרי 9 שנים עם תואר ראשון במדעי המדינה (בקיצור - תואר לנגב איתו את התחת גאמא זה כבר משהו אחר וזה פרוייקט נחמד מיועד בעיקר לתכנות והחבר'ה מגאמא משולבים בכל מיני נושאים של מחקר ופיתוח (גם בחילות אחרים) השלב הראשון של גאמא זה האיתור חמ"ן שהגיע אליך הבייתה השלב השני זה מבחנים בכתב במגוון נושאים: תכנות, רשתות, חומרה וכיו' - אתה לא חייב לענות על כל השאלות אבל רצוי כי זה פותח לך אפשרויות ליותר מסלולים ולאחר מכן (לא בהכרח בסדר הזה) שאלון 300, ראיון אישי ותחקיר בטחוני אם קיבלת מכתבים לאלו הקב"א שלך זה 54 (כולל ומעלה) ודפ"ר 70 (כולל ומעלה)
__________________
eLad |
|
|
|
|
# 3 | |
|
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
אם הבנתי נכון אמרת שכל מי שהזמינו אותו למיבחנים יש לו קב"א 54 ומעלה? הקב"א הזה מה זה דפק אותי אבל לפי מה שאתה אומר צריך ליהיות לי גבוה או שלא הבנתי נכון? |
|
|
|
|
# 4 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
למשל כל הקטע של הקבע, אתה רוצה להמשיך לקבע, אתה צריך קבוצת איכות טובה. אני חושב שקבוצת איכות 54 זה טוב, ו56 זה מצוין ![]()
__________________
HU: Pioneer 6050 | Amp: JBL 74.5 | Comp: Morel TEMPO | RS: Morel PULSE 6X9
basssssss...... |
|
|
|
|
# 5 | |
|
Fatal Error
|
ציטוט:
וקב"א 55 ודפ"ר 80 מספיקים לכל פרוייקט שיש בצה"ל לא רק הקב"א קובע אלא גם הדפ"ר שכן עם קב"א 55 ודפ"ר 70 לא תוכל להתקבל לכל המקומות
__________________
eLad |
|
|
|
|
# 6 | |
|
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
וניקו אני יודע מה זה תאמין לי רציתי להתקבל לעתודה עכשיו הציונים שלי מתאימים אבל אמרו לי שהנתונים האישיים שלי לא מספיקים שלחתי כבר מלא מכתבים שאני רוצה רעיון חוזר אבל עכשיו כשאתה אומר אז אמור ליהיות לי קב"א גבוה. ואי תודה לך,מקווה שאתה צודק |
|
|
|
|
# 7 | |
|
חבר מתקדם
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 8 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
אז עכשיו אני בטוח שזו טעות, כי אם אני לא מתאים לעתודה, סימן שהקב"א שלי נמוך מ52 ודפ"ר נמוך מ-70, יכול להיות שהם סתם ראו שאני עושה 10 יחידות במדעי המחשב והחליטו לצרף אותי בטעות. |
|
|
|
|
# 9 | |
|
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 10 | |
|
Fatal Error
|
ציטוט:
בשביל לקבל זימון למיונים הראשוניים של גאמא (מבחני עט ועיפרון מה שנקרא), אתה צריך להיות עם קבא 54 ודפר 70 לפחות. צה"ל לא מתחשב בשלב הזה בציוני הבגרות שלך אלא רק לאחר המיון הראשוני ואולי בשלבי הסינון למשל בשחקים - שלב ראשון זה איתור חמ"ן (מקבל הבייתה מכתב וצריך להזין את ציוני הבגרות באתר חמן באינטרנט), שלב שני (במידה והציונים שלך נמצאו מתאימים) תקבל זימון למבחן עט ועיפרון ותאמין לי שאני מבין קצת כי בכל זאת, אני משרת בגאמא ועברתי את תהליכי המיון האלו והאיתור חמ"ן נמצא בערך 100 מטר מכאן ואני מכיר כמה חבר'ה משם
__________________
eLad |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|