הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 26-05-06, 23:44   # 1
Jarhead
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 37
הודעות: 529

Jarhead לא מחובר  

אבל שי מן הסתם לאנשים יש הגיון הם לא יתקשרו בשעה 12 בלילה ויבקשו שתסדר להם את זה בו במקום אלא ישלחו אלייך מייל או שיחכו לדבר איתך בבוקר למחרת.
  Reply With Quote
ישן 27-05-06, 00:39   # 2
meshuga
הנהלת הפורום לשעבר
 
meshuga's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 35
הודעות: 7,601

meshuga לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Jarhead
אבל שי מן הסתם לאנשים יש הגיון הם לא יתקשרו בשעה 12 בלילה ויבקשו שתסדר להם את זה בו במקום אלא ישלחו אלייך מייל או שיחכו לדבר איתך בבוקר למחרת.
וזה בדיוק מה שהתכוונתי...יש שעות מסויימות שאנשים עובדים...ככה זה.
לא אמרתי שאי אפשר לשלוח מייל למתכנת של האתר והוא יסדר/יצור קשר בשעות התמיכה. זה כן.
אבל לדעתי...מתכנת לא צריך לתת תמיכה צמודה...אי מייל זה מספיק, ברור שתוכנות מסרים זה אם בא למתכנת...אבל בכללי לא צריך יותר מאי מייל.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי sUP
ובוא נגיד שזה בעיה מעצבנת שלוקח שעה לתקן חח..
נתקלתי בזה לאחרונה, ותיקנתי את זה ללקוח כי רציתי לצאת נחמד (וגם לא היה לי ממש מה לעשות)

אבל בוא ניקח דוגמא שאני לא יכול לסדר לו את זה בזמן שהוא מבקש (וזה מחוץ לשעות התמיכה),
האם אני, מבחינה טכנית, צריך לבצע ?
מבחינה טכנית, זה תלוי רק בך...בא לך..תעשה...אין לך זמן/לא בא לך...שהלקוח יחכה לשעות שלך.
אתה יוצא בסדר..מבחינתך...מה הוא יגיד עליך..כמו שאמרתי..זה משהו אחר.
הוא יכול להגיד שהשעות שלך לא נוחות או משהו כזה...לא יותר..
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 01:34.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ