|
|
# 15 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
בתור משתמש FX ותיק אני חייב להגיד שמעבדי הFX שווים כל אגורה!!! אם אין לך את הכסף אל תקנה אבל אל תגיד שמדובר בבזבוז! ואין שום משחק שתומך בריבוי ליבות, יחד עם Vista נראה לא מעט ישומים שכן! |
|
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|