|
|
|
|
# 1 |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
כולכם מסכנים אחד אחד
אני מבקש לנעול את האשכול!!!!!! חבל שלאשכול שפתחתי מי שמגיב זה אנשים הומואים מאתר מתחרה שכל מה שמוציאים מהפה שלהם הוא שקר! אין לכם ביצים(וגם לא זיין) לשים מונה כניסות באתר - עובדה. אני עובד עם אנשים ואתרים רציניים, עובדה שהיו לי הצעות מאתרים כמו וואן בעבר. אז שבו בשקט גם שאני יעצבן אותכם וישקר עליכם התגובות שלכם יהיו כאלו, שבו בשקט מנהלים בבקשה לסגור את האשכול. תודה. |
|
|
|
# 2 | |
|
חבר פורום
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
אני לא מספורט נטו ולא מספורט טוטו, והאמת אני גם לא הומו. ולמה לעזאזאל לשים מונה כניסות באתר?! אתה רואה את וואלה עושים את זה?! רק לא זה, אין להם ביצים לשים מונה כניסות באתר! פחדנים! מוגי לב! יאלה ילדונצ'יק, לך לישון כבר עשר ורבע. ילדוניזם! |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|