|
|
|
|
# 1 |
|
חבר בקהילה
|
Xhtml זה מה שנכון לכתוב זה שפת התגיות התיקנית שכול הדפדפנים תומכים בה עם אתה כותב בה אתה תראה אותו דבר בכל הדפדפנים בלי הבדל , אבל אין גם הרבה הבדל בינה לבין ה DHTML . HTML לפי מה שאני זוכר זה Js ו CSS
|
|
|
|
# 2 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
הרעיון הוא להשתמש ב CSS וג'אווסקריפט ע"מ להשיג את האפקטים שצריך על הטקסט. DHTML = JS + CSS |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|