הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 23-10-05, 14:37   # 1
TamiR21
משתמש בעל גישה מוגבלת
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 33
הודעות: 402

TamiR21 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי עומרי שוסטר
אני ממליץ בכלל לפני שאתה מתקין אותה תשתמש בKnoppix שמאתחל מתוך CD...לאחר ותלמד להשתמש במערכת אני ממליץ על Fedora Project וSuSe... :qqb003:
לא הבנתי עומרי
  Reply With Quote
ישן 23-10-05, 02:33   # 2
almogas
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 37
הודעות: 239

almogas לא מחובר  

יש והיה לי את זה גם..
פעם שרציתי לנסות תלינוקס ולא רציתי לפרד מהוידנוס..
אז ככה אתה מפצל את הכונן ל 2ואז צריך להביא תכונה ששחכתי תשם שלה..
בקיצור אתה צריך ליצור כונן מיוחד ללינוקס ואז אתה מתקין עליו תלינוקס ושאתה מפעיל תמחשב הוא שואל אותך אם אתה רוצה להפעיל לינקוס או וינדוס..
וזהו
  Reply With Quote
ישן 23-10-05, 02:42   # 3
Omer
משתמש - היכל התהילה
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 2,027

Omer לא מחובר  

זה ממש לא בעיה לעשות את זה, סה"כ צריך ליצור מחיצות וה-grub מטפל בזה לבד אחר כך במסך בחירה בין המחיצות
  Reply With Quote
ישן 23-10-05, 04:48   # 4
eur2
משתמש - היכל התהילה
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד, וכמובן ישראל
הודעות: 1,395

eur2 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי ActServ
זה ממש לא בעיה לעשות את זה, סה"כ צריך ליצור מחיצות וה-grub מטפל בזה לבד אחר כך במסך בחירה בין המחיצות
תעשה כמו ש"ACTSERV" אמר תחלק מחיצות ואז תעשה את הלינוקס יעלה כברירת מחדל ואז תשתמש בGRUB שיעשה לך תפריט בחירה, אם אתה רוצה למחוק את זה תפרמט את הMBR.
  Reply With Quote
ישן 23-10-05, 05:47   # 5
bs
Permanently Banned
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: חיפה
הודעות: 689
שלח הודעה באמצעות ICO אל bs שלח הודעה באמצעות MSN אל bs

bs לא מחובר  

אפשרי,
אבל תוכל להתחבר או ללינוקס, או לווינדוס.
אני השתמשתי בזה פעם, עד שנמאס לי מהלינוקס כי הוא הרס לי את הסאונד בגלל איזה משהו.
  Reply With Quote
ישן 25-10-05, 01:34   # 6
TamiR21
משתמש בעל גישה מוגבלת
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 33
הודעות: 402

TamiR21 לא מחובר  

איך אני ילמד?
תשמע אני רוצה לעשות כונן..
כמה ג'יגה מקום הלינוקס דורש?
וכמו ששאלתי הלינוקס משתמש במחיצות של הווינדאוס?
ומאיפה אני מוריד לינוקס?
אתה יכול לתת לי קישור?
  Reply With Quote
ישן 25-10-05, 02:07   # 7
עומרי שוסטר
Guest / אורח
 
ציטוט:
נכתב במקור על ידי TamiR21
איך אני ילמד?
תשמע אני רוצה לעשות כונן..
כמה ג'יגה מקום הלינוקס דורש?
וכמו ששאלתי הלינוקס משתמש במחיצות של הווינדאוס?
ומאיפה אני מוריד לינוקס?
אתה יכול לתת לי קישור?
תלמד על ידי שימוש...
תחלק את הכונן שלך ל2...
ללינוקס יש פורמט משלו ועם ההתקנה הוא יפרמט את המחיצה שתתאים..
linuxiso.org או מאתר המערכת הנבחרת...
  Reply With Quote
ישן 25-10-05, 11:48   # 8
Gun Junkie
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: נתניה
גיל: 35
הודעות: 78
שלח הודעה באמצעות ICO אל Gun Junkie שלח הודעה באמצעות MSN אל Gun Junkie

Gun Junkie לא מחובר  

יש לי 2 שאלות
1. האם אחרי שאני מתקין windows & linux על אותו מחשב ואני רוצה למחוק את ה
linux. אני אצטרך לפרמט את המחשב או שאפשר רק למחוק את לינוקס?
2. יש לי שתי כוננים קשיחים אם אני יתקין לינוקס על אחד מהם ו windows על השני
אני יוכל פשוט לפרמט את הדיסק הקשיח עליו נימצא לינוקס מבלי שישארו לי קבצים מלינוקס על
הכונן השני?
  Reply With Quote
ישן 25-10-05, 12:51   # 9
עומרי שוסטר
Guest / אורח
 
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Gun Junkie
יש לי 2 שאלות
1. האם אחרי שאני מתקין windows & linux על אותו מחשב ואני רוצה למחוק את ה
linux. אני אצטרך לפרמט את המחשב או שאפשר רק למחוק את לינוקס?
2. יש לי שתי כוננים קשיחים אם אני יתקין לינוקס על אחד מהם ו windows על השני
אני יוכל פשוט לפרמט את הדיסק הקשיח עליו נימצא לינוקס מבלי שישארו לי קבצים מלינוקס על
הכונן השני?
1. במידה ותתקין את הלינוקס על מחיצה חדשה תוכל לפרמט את המחיצה המסויימת הזאת ואם תרצה תוכל לחבר אותה למחיצה הראשית , במידה והתקנת על כונן קשיח נפרד תוכל לפרמט את הכונן המסויים הזה.
  Reply With Quote
ישן 25-10-05, 14:10   # 10
אביאל ביטון
חבר פורום
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: גבעתים
גיל: 36
הודעות: 183

אביאל ביטון לא מחובר  

אז ככה יש פה הרבה שאלות על חלוקה למחיצות ואני דווקא לא ממליץ על "פרטישן מג'יק"
מכמה סיבות.
1. בפרטיששן מג'יק הוא לא יכול לעשות מחיצת ריסייר (שבא אני בדרך כלל משתמש יותר נוחה ומהירה בהרבה"
2. גם עם הגדרת מחיצת EXT3 או EXT2 לא תוכל להגדיר את מחיצת ה- SWAP אז מי אמר שבטעות לא תמחוק את כונן סי?
אני ממליץ לך בהתחלה להשתמש בלינוקס שמגיע ב-LIVE CD כמו קזית, קנופיקס או כל גירסא ניגזרת של קנופיקס תמיד תוכל להריץ חיפוש פה www.google.co.il/linux ולהגיע לדף הבית.
לפניי שאתה מתקין את לינוקס ההיתי גם ממליץ לך לקרוא את: http://www.penguin.org.il/guides/faq
ובקשר לשאלה הקודמת שלך, יש באג בגרוב לכן אני ממליץ לך להישתמש ב-LILO הבג בגראב הוא שכאשר אתה מוחק את לינוקס הוא נישאר וכאילו "לא מזהה מערכות הפעלה במחשב"
תקרא הרבה מדריכים לפניי שאתה עובר ללינוקס.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 03:04.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ