|
|
|
|
# 2 |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
יש והיה לי את זה גם..
פעם שרציתי לנסות תלינוקס ולא רציתי לפרד מהוידנוס.. אז ככה אתה מפצל את הכונן ל 2ואז צריך להביא תכונה ששחכתי תשם שלה.. בקיצור אתה צריך ליצור כונן מיוחד ללינוקס ואז אתה מתקין עליו תלינוקס ושאתה מפעיל תמחשב הוא שואל אותך אם אתה רוצה להפעיל לינקוס או וינדוס.. וזהו |
|
|
|
# 4 | |
|
משתמש - היכל התהילה
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 7 | |
|
Guest / אורח
|
ציטוט:
תחלק את הכונן שלך ל2... ללינוקס יש פורמט משלו ועם ההתקנה הוא יפרמט את המחיצה שתתאים.. linuxiso.org או מאתר המערכת הנבחרת... |
|
|
|
|
# 8 |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
יש לי 2 שאלות
1. האם אחרי שאני מתקין windows & linux על אותו מחשב ואני רוצה למחוק את ה linux. אני אצטרך לפרמט את המחשב או שאפשר רק למחוק את לינוקס? 2. יש לי שתי כוננים קשיחים אם אני יתקין לינוקס על אחד מהם ו windows על השני אני יוכל פשוט לפרמט את הדיסק הקשיח עליו נימצא לינוקס מבלי שישארו לי קבצים מלינוקס על הכונן השני? |
|
|
|
# 9 | |
|
Guest / אורח
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 10 |
|
חבר פורום
דירוג מסחר: (0)
|
אז ככה יש פה הרבה שאלות על חלוקה למחיצות ואני דווקא לא ממליץ על "פרטישן מג'יק"
מכמה סיבות. 1. בפרטיששן מג'יק הוא לא יכול לעשות מחיצת ריסייר (שבא אני בדרך כלל משתמש יותר נוחה ומהירה בהרבה" 2. גם עם הגדרת מחיצת EXT3 או EXT2 לא תוכל להגדיר את מחיצת ה- SWAP אז מי אמר שבטעות לא תמחוק את כונן סי? אני ממליץ לך בהתחלה להשתמש בלינוקס שמגיע ב-LIVE CD כמו קזית, קנופיקס או כל גירסא ניגזרת של קנופיקס תמיד תוכל להריץ חיפוש פה www.google.co.il/linux ולהגיע לדף הבית. לפניי שאתה מתקין את לינוקס ההיתי גם ממליץ לך לקרוא את: http://www.penguin.org.il/guides/faq ובקשר לשאלה הקודמת שלך, יש באג בגרוב לכן אני ממליץ לך להישתמש ב-LILO הבג בגראב הוא שכאשר אתה מוחק את לינוקס הוא נישאר וכאילו "לא מזהה מערכות הפעלה במחשב" תקרא הרבה מדריכים לפניי שאתה עובר ללינוקס. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|