הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 26-07-06, 13:28   # 1
Unknown
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 37
הודעות: 189

Unknown לא מחובר  

אם זה ירוץ כלולאה העמוד ככל הנראה יתקע...

עדיף CRON
__________________
מתכנת מקצועי (ידוע גם כUnknownGod)
שנות נסיון רבות בפיתוח אתרים ואפליקציות WEB
  Reply With Quote
ישן 26-07-06, 13:29   # 2
Elad-A
הוסטסניון
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 1,987

Elad-A לא מחובר  

איך אני עושה דבר כזה?
  Reply With Quote
ישן 26-07-06, 16:49   # 3
Itay
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 36
הודעות: 564

Itay לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Unknown
אם זה ירוץ כלולאה העמוד ככל הנראה יתקע...

עדיף CRON
ה-CRON עובד גם עם לולאה לפי מה שהבנתי.. טוען את הקובץ בנפרד כשמגיע הזמן, אבל עדיין אותה לולאה עם סוג של sleep.. התווכחו על זה בפרש ומישהו שם בדק

ואיך אתה עושה? אתה צריך שרת UNIX, לפעמים גם בפאנל ניהול כמו דיירק אדמין יש אפשרות להריץ את זה אם לא חסמו את האפשרות
http://www.google.com/search?q=cron+job+syntax
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 11:04.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ