|
|
|
|
# 1 |
|
חבר בקהילה
|
אם זה ירוץ כלולאה העמוד ככל הנראה יתקע...
עדיף CRON
__________________
מתכנת מקצועי (ידוע גם כUnknownGod) שנות נסיון רבות בפיתוח אתרים ואפליקציות WEB |
|
|
|
# 2 |
|
הוסטסניון
|
איך אני עושה דבר כזה?
__________________
|
|
|
|
# 3 | |
|
חבר מתקדם
|
ציטוט:
ואיך אתה עושה? אתה צריך שרת UNIX, לפעמים גם בפאנל ניהול כמו דיירק אדמין יש אפשרות להריץ את זה אם לא חסמו את האפשרות http://www.google.com/search?q=cron+job+syntax |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|