|
|
|
|
# 1 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
TelecarT , צודק. הלקוח תמיד צודק. זה נכון. אבל אם אתה חושב שהוא טועה תנסה לכוון אותו לכיוון שלך, ותפגשו באמצע. יותר לכיוון שלו. כי מה שהוא ביקש זה לעשות את רוב העיצוב מחדש. אז אמרתי, טוב עד כאן. וויתרתי על העבודה. גם זה מותר. זה מוציא את הכיף. איך עובדים לפי שעות? מי ישלם לי אלוהים? לא נראה לי שזה עובד ככה בעיצוב אלא אם אני יעבוד במשרד עיצוב ![]()
__________________
מחפש פלאשר טוב לשיתוף פעולה מלא : ) פנו אליי : D
|
|
|
|
# 2 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
קודם כל אני מראש אמרתי לך שתעשה לי את הבסיס של העיצוב ונשנה תפרטים. לעבוד עוד 5 שעות? על מי אתה עובד? מה ביקשתי ממך לשנות? לקצר תטבלאות? להקטין תבאנר? לדחוף כמה טבלאות לצד? על מי אתה עובד? תודה שפשוט אתה לא מקצועי וישר ולא היה לך כח לסיים תעבודה. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|