|
|
|
|
# 1 |
|
חבר וותיק
|
תאמת .. אתה עושה טעות גדולה שאתה ככה אומר
לקחת תעבודה ב 150 ש"ח . - הלקוח צריך לצאת מרוצה - לא אתה הלקוח לא יצא מרוצה .. שילם לך 150 כי ככה אתה הסכמת אז אם הייתי במקומך הייתי משנה הכל כל מה שהוא רוצה כי סגרתם בעיקרון מין חוזה גם לי קרה לא פעם ולא פעמיים שהייתי צריך למחוק הכל ולהתחיל מחדש .. אז תלמד להתייחס בכבוד ללקוח
__________________
מסנג'ר:bestman3@walla.co.il |
|
|
# 2 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
כותב האשכול בכלל לא רצה את העצוב בהתחלה אורי [המעצב] עשה את העיצוב ואמר לו שאם הוא רוצה שיקח אם לא אז לא הוא שם את העיצוב וראה שאהבו אז הוא התחיל עם בקשות זכותו המלאה של אורי לא לשנות את העיצוב אחרי שהוא עבד עליו כל כך הרבה זמן נכון שאם אתה רוצה למכור אתה צריך להתגמש עם הלקוח אבל בשביל 150 אני הייתי אומר "זה העיצוב אתה רוצה סבבה לא רוצה להתראות" יום טוב! |
|
|
|
# 3 |
|
חבר בקהילה
|
אל תכניסו לי מילים לפה.
בהתחלה קבעתי איתו, הוא הראה לי תעיצוב המדומה והוא היה פשוט ברמה של מעצבי חתימות חודשיים בפוטושופ אז אמרתי לו שאני לא יקח אותו. אחר כך הוא בא אלי ושיפר אותו במפתיע, אז אמרתי לו, יש מצב, נראה מה המעצבת השנייה עשתה ואני יחליט. בקשר לשינויים, זה שינויים קלים מאוד, שלא יעבוד עליכם, זה לא עיצוב הוסט, זה עיצוב שצריך להיות מותאם אישית ללקוח. אם הוא עבד בשביל 150 ש"ח לפחות שיסיים תעיצוב כמו שצריך עד שיקבל אותם.. הפסד שלו. |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|