הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 12-08-06, 23:40   # 1
mayden
Авторитет
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2006
הודעות: 2,556

mayden לא מחובר  

אלוהים גדול.
__________________

ציטוט:
" זוכרים בשביל ללמוד, יודעים בשביל ללמד, מבינים בשביל לתכנת.."
  Reply With Quote
ישן 12-08-06, 23:53   # 2
Bla123Bla
חבר פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2006
גיל: 41
הודעות: 273

Bla123Bla לא מחובר  

ציטוט:
תראה אני לא הולך להתווכח איתך בנוגע לזה, בכל מקרה אני בוחר לא להאמין לזה.
לדעתי זה בדיוק כמו הקטע של אסון התאומים או כל הדברים בסגנון הזה ,שכמה ימים אחרי מצאו לזה
רמזים בתנ"ך, או על שטרות של דולריםת אם היו מחשיבים את הרמזים לפני , יש סיכוי שעוד הייתי מאמין.
אני לא מתווכח, שאני רואה דברים לא נכונים אני פשוט מגיב עליהם.

אתה שומע/קורא דברים שאנשים אומרים וחוזר על זה. למה אתה חושב שלא מוצאים בצופן התנ"כי (שלא קשור לנושא, אך אתה הכנסת אותו)? כי אתה צריך לחפש משהו ספציפי...תסכים איתי שאף אחד לא האמין שמגדלי התאומים יפלו, נכון? אף אחד לא צפה שערפאת פתאום ימות ממחלה ועוד הרבה מקרים שפשוט לא חושבים על לחפש אותם בצופן.

בניגוד למקרים הללו, יש לך את רצח רבין שנצפה מראש בצופן התנכ"י (שנה לפני הרצח), מספר גורמים הוזהרו והפלא ופלא, הרצח התרחש.

תנסה לראות את שני הצדדים ולהשוות ביניהם (כמוני, אני לא מקבל שום דבר שאומרים לי בלי לחקור קצת), לא לראות טקסט שאתאיסט כתב ולאמין לו או להפך, להאמין לכל מה שהדתי יגיד.

ציטוט:
אם היו מחשיבים את הרמזים לפני , יש סיכוי שעוד הייתי מאמין.
נתתי לך את הדוגמא של רבין (זה לא היה רמז, זה נכתב במפורש), עכשיו הבחירה היא שלך.

עריכה:
הרשה לי להפנות אותך לעוד דוגמא שאותי לפחות הדהימה (בקשר לצופן התנ"כי):
הערה: אני מסכם את התוכן שנכתב באתר הידברות.
החוקרים חפשו בצופן התנ"כי את שמו של המשיח (האיש שנמשח בשמן, ולא כל פירוש אחר שאנשים חושבים עליו) שעתיד לבוא ולגאול את העולם עפ"י הדת:
חיפוש את הצירוף "שם משיח". הביטוי נמצא בדילוג של 72. הדבר המדהים שהצירוף שמתחבר אליו הוא:
"למה זה תשאל לשמי"- למה אתה שואל מה השם שלי?

כמובן שאני לא מאמין למה שאומרים לי ובדקתי בעצמי בתוכנת הצופן החינמית ונוכחתי לגלות שזה נכון.

תכנה את זה צירוף מקרים, תכנה את זה הסתברות...מבחינתי לא הגיוני שזה יווצר בטעות.
__________________
"...אלוהינו שבשמיים למענך עשה אם לא למעננו; לחץ את לוחצינו; לחם את לוחמינו..."

Last edited by Bla123Bla; 12-08-06 at 23:59..
  Reply With Quote
ישן 13-08-06, 00:33   # 3
Panda
הוסטסניון
 
Panda's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
הודעות: 2,481

Panda לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Bla123Bla
אני לא מתווכח, שאני רואה דברים לא נכונים אני פשוט מגיב עליהם.

אתה שומע/קורא דברים שאנשים אומרים וחוזר על זה. למה אתה חושב שלא מוצאים בצופן התנ"כי (שלא קשור לנושא, אך אתה הכנסת אותו)? כי אתה צריך לחפש משהו ספציפי...תסכים איתי שאף אחד לא האמין שמגדלי התאומים יפלו, נכון? אף אחד לא צפה שערפאת פתאום ימות ממחלה ועוד הרבה מקרים שפשוט לא חושבים על לחפש אותם בצופן.

בניגוד למקרים הללו, יש לך את רצח רבין שנצפה מראש בצופן התנכ"י (שנה לפני הרצח), מספר גורמים הוזהרו והפלא ופלא, הרצח התרחש.

תנסה לראות את שני הצדדים ולהשוות ביניהם (כמוני, אני לא מקבל שום דבר שאומרים לי בלי לחקור קצת), לא לראות טקסט שאתאיסט כתב ולאמין לו או להפך, להאמין לכל מה שהדתי יגיד.


נתתי לך את הדוגמא של רבין (זה לא היה רמז, זה נכתב במפורש), עכשיו הבחירה היא שלך.

עריכה:
הרשה לי להפנות אותך לעוד דוגמא שאותי לפחות הדהימה (בקשר לצופן התנ"כי):
הערה: אני מסכם את התוכן שנכתב באתר הידברות.
החוקרים חפשו בצופן התנ"כי את שמו של המשיח (האיש שנמשח בשמן, ולא כל פירוש אחר שאנשים חושבים עליו) שעתיד לבוא ולגאול את העולם עפ"י הדת:
חיפוש את הצירוף "שם משיח". הביטוי נמצא בדילוג של 72. הדבר המדהים שהצירוף שמתחבר אליו הוא:
"למה זה תשאל לשמי"- למה אתה שואל מה השם שלי?

כמובן שאני לא מאמין למה שאומרים לי ובדקתי בעצמי בתוכנת הצופן החינמית ונוכחתי לגלות שזה נכון.

תכנה את זה צירוף מקרים, תכנה את זה הסתברות...מבחינתי לא הגיוני שזה יווצר בטעות.

תראה כל עוד אין לך הוכחה אמיתית שהדברים שאתה אומר אמיתיים ולא הומצאו או נוצרו בדרך כלשהי, אתה לא יכול להגיד שאני טועה.
ד"א הגב יכול להיות שזה נוצר בכוונה אבל לך תדע איך...
  Reply With Quote
ישן 13-08-06, 00:36   # 4
Bla123Bla
חבר פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2006
גיל: 41
הודעות: 273

Bla123Bla לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי עומר
תראה כל עוד אין לך הוכחה אמיתית שהדברים שאתה אומר אמיתיים ולא הומצאו או נוצרו בדרך כלשהי, אתה לא יכול להגיד שאני טועה.
ד"א הגב יכול להיות שזה נוצר בכוונה אבל לך תדע איך...
אני יכול להגיד שאתה טועה טבגדול: יש הוכחות היסטוריות שהתורה לא השתנתה יותר מ-1000 שנה, לכן אם הדברים האלה הומצאו הם היו צריכים להיכתב מלפני יותר מ-1000 שנה.

והתוכנות שאני ראיתי שמשתמשים בהן לא ממציאות תוצאות, אלו תוכנות שמדענים חילוניים ואף אתאיסטים משתמשים בהן לחקר הצופן.

ד"א, בנאדם לא היה יכול ליצור את זה בכוונה לפני יותר מ-1000 שנה אלא אם כן ידע את העתיד.
חשוב מאוד: הלכת עד עכשיו בדרך הרציונאל תמשיך איתה, אל תנסה להמציא דברים (כמו הטענה שניתן לזייף תוצאות של התוכנה שבודקת צופן). ונתתי לך כבר דוגמא מפורסמת מאוד על רבין, בחרת לא להקשיב.

בנתיים הדברים שאמרת מוטעים בעליל. אני אחכה לראות אם תרצה לטעון עוד משהו כנגד הצופן או משהו מוטעה לגביו, למרות שאין לי עוד הרבה זמן להגיב כי מחר מילואים.

נ.ב
מה שניסיתי להגיד בתגובות הראשונות זה שעירבבת דברים שונים לגמרה: הוא לא מדבר צופן/רמזים, הוא מדבר על נבואה, זה דבר שונה לגמרה. רואה שאתה מגיב כרגע, אחלה
__________________
"...אלוהינו שבשמיים למענך עשה אם לא למעננו; לחץ את לוחצינו; לחם את לוחמינו..."

Last edited by Bla123Bla; 13-08-06 at 00:50..
  Reply With Quote
ישן 13-08-06, 00:52   # 5
Panda
הוסטסניון
 
Panda's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
הודעות: 2,481

Panda לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Bla123Bla
אני יכול להגיד שאתה טועה טבגדול: יש הוכחות היסטוריות שהתורה לא השתנתה יותר מ-1000 שנה, לכן אם הדברים האלה הומצאו הם היו צריכים להיכתב מלפני יותר מ-1000 שנה.

והתוכנות שאני ראיתי שמשתמשים בהן לא ממציאות תוצאות, אלו תוכנות שמדענים חילוניים ואף אתאיסטים משתמשים בהן לחקר הצופן.

ד"א, בנאדם לא היה יכול ליצור את זה בכוונה לפני יותר מ-1000 שנה אלא אם כן ידע את העתיד.
חשוב מאוד: הלכת עד עכשיו בדרך הרציונאל תמשיך איתה, אל תנסה להמציא דברים (כמו הטענה שניתן לזייף תוצאות של התוכנה שבודקת צופן). ונתתי לך כבר דוגמא מפורסמת מאוד על רבין, בחרת לא להקשיב.

בנתיים הדברים שאמרת מוטעים בעליל. אני אחכה לראות אם תרצה לטעון עוד משהו כנגד הצופן או משהו מוטעה לגביו, למרות שאין לי עוד הרבה זמן להגיב כי מחר מילואים.

נ.ב
מה שניסיתי להגיד בתגובות הראשונות זה שעירבבת דברים שונים לגמרה: הוא לא מדבר צופן/רמזים, הוא מדבר על נבואה, זה דבר שונה לגמרה.
אתה יודע במאה אחוזים שלא נגעו במילה אחת מהתנ"ך? אם כן תוכיח. תראה אני לא מנסה להתנגד למה שאתה טוען, רק אל תבואו(מיועד לכולם....) לאנשים בטענה שהכל נכון במאה אחוזים, כי אתם לא
יודעים הכל בברור, ואני סבור שכך גם המדענים והחוקרים שחוקרים את הנושא.
אני מקווה שאתה מבין...
  Reply With Quote
ישן 13-08-06, 00:55   # 6
Bla123Bla
חבר פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2006
גיל: 41
הודעות: 273

Bla123Bla לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי עומר
אתה יודע במאה אחוזים שלא נגעו במילה אחת מהתנ"ך? אם כן תוכיח. תראה אני לא מנסה להתנגד למה שאתה טוען, רק אל תבואו(מיועד לכולם....) לאנשים בטענה שהכל נכון במאה אחוזים, כי אתם לא
יודעים הכל בברור, ואני סבור שכך גם המדענים והחוקרים שחוקרים את הנושא.
אני מקווה שאתה מבין...

תראה, אתה מאמין למדענים שהם אומרים דברים על תאוריית האבולוציה? אתה מאמין למדענים שאומרים לך מה קורה במקרה של התפרצות געשית? אתה מאמין שהמדענים אומרים לך באילו שנים האאמפריה הבבלית שלטה בעולם המוכר? למה שלא תאמין לעובדה הזאת.

אבל אני אתן לך את המקור לעבודה שהתורה (הצופן נמצא בתורה, לא בכל התנ"ך) לא השתנתה: מצאו בטבריה ספר מלפני יותר מ-1000 שנה בו התורה כתובה בדיוק כמו שהיא כתובה כיום.

עוד הוכחה שהיא פחות ארכיאולוגית ויותר היסטורית:
חכמי ישראל דנים בכתוב בתורה, וכל החלקים עליהם הם דנים זהים לכתוב בתורה היום.

אני חושב שההוכחה הארכיאולוגית מדברת בשם עצמה .

לא יודע מה איתך, אבל מה שהפך לעובדה מדעית אני מאמין בו (זה אומר שנמצאו כל ההוכחות וכל גדולי התחום מסכימים על העובדה). המדע אומר שהתורה לא השתנתה, אך הוא טוען שהצופן התנ"כי נוצר במקריות. אם אתה בוחר לחשוב שכזה דבר מדהים נוצר בגלל "הסתברות", זו בחירה שלך ומי אני שאחלוק עליה.
__________________
"...אלוהינו שבשמיים למענך עשה אם לא למעננו; לחץ את לוחצינו; לחם את לוחמינו..."

Last edited by Bla123Bla; 13-08-06 at 00:58..
  Reply With Quote
ישן 13-08-06, 01:04   # 7
Panda
הוסטסניון
 
Panda's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
הודעות: 2,481

Panda לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Bla123Bla
תראה, אתה מאמין למדענים שהם אומרים דברים על תאוריית האבולוציה? אתה מאמין למדענים שאומרים לך מה קורה במקרה של התפרצות געשית? אתה מאמין שהמדענים אומרים לך באילו שנים האאמפריה הבבלית שלטה בעולם המוכר? למה שלא תאמין לעובדה הזאת.

אבל אני אתן לך את המקור לעבודה שהתורה (הצופן נמצא בתורה, לא בכל התנ"ך) לא השתנתה: מצאו בטבריה ספר מלפני יותר מ-1000 שנה בו התורה כתובה בדיוק כמו שהיא כתובה כיום.

עוד הוכחה שהיא פחות ארכיאולוגית ויותר היסטורית:
חכמי ישראל דנים בכתוב בתורה, וכל החלקים עליהם הם דנים זהים לכתוב בתורה היום.

אני חושב שההוכחה הארכיאולוגית מדברת בשם עצמה .
תראה לגבי האבולוציה, אני אף פעם לא הייתי בטוח. להגיד לך למה? תחשוב על זה בצורה הזאת:
אומרים שהזמן הוא אין סופי, זאת אומרת לשני הכיוונים, עכשיו תחשוב מה ברא את כולנו, נניח(לא מזלזל)
שזה היה אלוהים אוקיי? עכשיו מה יצר את אלוהים? משהו היה חייב לקרות כדי שהוא יתקיים, ומה יצר את מה שיצר אותו, תחשוב על זה ככה זה ממשיך ומששיך וממשיך, ותחשוב שיש נקודת קצה בסוף של הזמן אוקיי? עכשיו נגיד מה יצר את כל מה שהיה שם ממה זה נוצר? זה יכול לשגע שחושבים על זה.

ואתה הרגע דיברת על התנ"ך, אני דיברתי על הצפנים והנבואות, תחשוב שאני יכול להגיד עכשיו דבר כזה:
בעוד שנים יבוא סופו של פורום הוסטס, בשלב מסוים זה יקרה נכון? תקרא לזה נבונה אז? אני יכול גם להגיד עכשיו:
בעוד שנים סין תחליט לתקוף אותנו, זה יכול לקרות חס וחלילה, אבל תחשוב כנראה שזה לא יקרה כי יש לנו שלום מסודר איתם.
אבל בתקופת התנ"ך לא היה כזה שלום בין אזורים שם, האנשים ננדו גם ככה שהדברים השתנו שם בקלות, היום הכל מבוסס יותר,
אז הרבה יותר קל להגיד שיתקפו אותנו משפון/דרום/מזרח/מערב בתקופת התנ"ך.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 10:57.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ