|
|
|
|
# 1 |
|
חבר וותיק
|
בסדר.. אז למדתם לקח..
קונים אחסון מחברות רשומות בלבד! עדיף בעלות וותק של יותר משנה בתחום ההוסטינג. בשביל לקבל משהו איכותי , צריך להשקיע יותר כסף. הרבה אנשים למדו את הלקח הזה כמוכם , אין צורך להתרגש. תמשיכו הלאה , בהצלחה. |
|
|
# 2 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
ויצא לי לדבר איתו פעם באיסיקיו , הוא הסביר לי על שירותי SMS . היה נראה לי אחלה בנאדם, חבל לשמוע.
__________________
אימיל \ מסן : amirs91 [at] gmail.com |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|