|
|
|
|
# 1 |
|
משתמש - היכל התהילה
דירוג מסחר: (0)
|
תודה למי שהמליץ על הרשת שלי(ZolaZone.Net),
אבל כמו שבטח ראיתם, ספורט נטו כבר ברשת לכן אנחנו לא צריכים עוד פורטל ספורט. בכל מקרה סתיו, כך את זה כביקורת שתעזור לך אולי, אני בתור בעלים של רשת, אפילו שלא היה לי אתר ספורט, לא הייתי לוקח אותך לרשת שלי. א'. העיצוב של האתר ממש לא יפה. ב'. אתה לא מראה הרבה רציניות בהודעות שלך. תנסה לעבוד על הדברים האלה יותר, ואז אולי איזה רשת תיקח אותך. בהצלחה.
__________________
|
|
|
|
# 2 |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
..
במצב היום, יצרפו אותך אם יש לך אחד מהשניים:
- אתר עם נושא מקורי (שאין ברשתות אחרות) - אתר עם הרבה כניסות ( ולא, 200 זה לא הרבה. וגם 500 לא.) נושא אתה לא תשנה, וגם עיצוב כנראה שלא. לכן, הייתי מציע לך להשקיע בתכנים וחומרים שיביאו גולשים קבועים. פרסום ( הצטרפות לרשת, פרסום בתשלום), מביא גולשים חד פעמיים. התוכן גורם להם לחזור. לסיכום, תעזוב את הקטע של להצטרף לרשת כדי לקבל פרסום. תתחיל להשקיע באתר, להביא תכנים מקוריים, ואני בטוח שיכנסו יותר גולשים, השאלה כמה. ואל תתחיל להגיד שרוב התכנים שלך מקוריים. הם מקוריים כמו שהמשחקים אצלי באתר מקוריים. בהצלחה! |
|
|
|
# 3 | |
|
A Al Alm Almo Almog!
תודה על תרומתך! דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
![]() חח אני זוכר אותו עוד משפתחת כתובת 10X חחחח... |
|
|
|
|
# 5 | |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
לא כל אחד מסתכל על כמות הכניסות(שאתה לא יכול להגיד שאין לי בכלל, יש לי 200+ באתר + 400 בפורום ככה שזה 600+) אלא על התוכן באתר, והאתר מתעדכן מאוד וגם רמת הכתבים בו היא גבוהה. ובוא אני יגיד לך משהו על ספורטנטו, חצי מהכניסות שהם מקבלים היא מהרשת, בגלל זה אני רוצה להצטרף לרשת כי ככה קיבלתי הוכחה ממה אני יקבל הרבה כניסות. ויש לי שאלה אליך אם אתה מבין באמת באתרי ספורט, וואן ספורט 5 ספורטליין וכל האתרים, יש בהם משהו שונה? לא ממש. |
|
|
|
|
# 6 | |
|
חבר פורום
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
וכל האתרים של הספורטנטו, כדורגל ישראלי - ניתנים לסגירה מידית, גם ככה הכל שם שקרים/מעותק בניסוח שונה מאתרי ספורט של YNET,NRG וONE. האתר שלך לא שווה כלום. |
|
|
|
|
# 7 | |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
אתה לא מבין בגרוש! בגרוש אתה לא מבין מהחיים שלך. עאלק שקרים מועתק לך לישון הבאתי ידיעות בלעדיות שפורסמו לפני כל האתרים השונים אני עובד עם אתרי אוהדים שמספקים לי ידיעות בלעדיות תפסיק לבלבל בשכל אוקי דיי |
|
|
|
|
# 8 | |
|
חבר פורום
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
לא גם שאני תופס מהמכבי.קום, אבל לפעמים באמת הם משיגים מקרית שלום "סקופים". ותאמין לי שאם עיתונאי במעריב, היה צריך לענות לי על הרבה שאלות, כנראה שאני מבין קצת יותר ממה שאתה חושב. ואם אני יודע על מחירי הכרטיסים למחזור הקרוב, לפני כל ה"צוות" של האתר שלך, אז שוב כנראה שאני מבין בתחום הזה. ואם יש לי שחקנים של מכבי ת"א במסנג'ר, ואם ארגנתי לילד חולה לוקמיה פגישה עם שחקני מכבי (למרות שבסוף כל הסיפור הזה היה מומצא), אז כנראה שזה אומר שוב שאני מבין יותר ממך ומכל הצוות שלך. |
|
|
|
|
# 9 | |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
כניסות - אתה צודק. אף אחד לא מסתכל. הכי חשוב זה העידכונים וכל השאר. כניסות זה דבר מאוד שולי וחוץ מזה אני בטוח שאין לך 600 כניסות. יש לך יותר מ 1000 רק שאתה לא מודע לזה. ספורטנטו - אתה צודק. האתר שלך הרבה יותר טוב משלהם. הם סתם מעתיקנים מגעילים ושחצנים. ובאמת שווה לך להצטרף לרשת כי ככה תקבל המון כניסות. אתרי ספורט - אתה כל כך צודק!!! לא האמנתי לך, אבל היום נכנסתי לוואן וראיתי שכתוב שם שאייל ברקוביץ חזר לאימונים ושמכבי ניצחה בשבת 3-0. נכנסתי גם לוואלה והיה כתוב שם אותו דבר!! וככה גם בספורט 5 ובכולם!! פשוט מעתיקנים מגעילים זה לא יאמן. סליחה שפיקפקתי בך, אתה אדם אמין ונחמד שמבין יותר מכולם באתרי ספורט ובאתרים בכלל. כולכם פרייארים שאתם לא מצרפים אותו!!! |
|
|
|
|
# 10 | |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
חחחחחחחחחחחחחחחחח תגיד לי אמרתי שאני רוצה/מעוניין/מתעניין ברשת שלך בכלל? ולמה נראה לך שאתה ספורטנטו יותר טוב?!?! בגלל שאתה המנהל שלו?! מי שיודע את העובדות יודע שבפורום שלי יש 80 משתמשים מחוברים ובפורום שלו לא 1. את שאר העובדות תסתכלו בהודעה הקודמת. ד"א הרשת שאמרתי שהיא לא רעה בכלל היא באמת לא רעה בכלל והיא התחלה טובה |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|