|
|
|
|
# 1 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
כן בגללו ורק בגללו הם לא מגיעים לישראל.. והוא גם אשם שהקבוצות שנגד ביתר/הפועל/בני יהודה לא באות לארץ ... נכון? תעשה טובה.. תפסיק לקשקש על משהו שאתה לא יודע עליו.. אין לי כוח להתחיל להסביר למה לא הגיעו.. ותזהר פעם הבאה עם המילה "נאצי".. |
|
|
|
# 2 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
אתה לא יודע על מה אתה מדבר אחרי ההפסקת אש היה עוד דיון באופ"א על החזרת המשחקים אם חיפה הייתה מול קבוצה נורמלית המשחקים ישר היו חוזרים לארץ אבל בגלל שזאת ליברפול אז כל הלחץ שהם הפעילו החליטו להשאיר את המשחקים בחוץ לא יכלו להגיד "בית"ר והפועל ישחקו בארץ ליברפול לא" אז פשוט פסלו לכולם עובדה שעוד יומיים יש עוד דיון .. ותראה שהמשחקים חוזרים לארץ . מה ההבדל ? כלום .. חוץ משליברפול שיחקה |
|
|
|
# 3 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
|
|
|
|
# 4 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
אתה משנה גירסאות , מקודם זה אשמתו של בניטז - עכשיו זה כל ליברפול.. מקודם כתבת שזה בניטז אשם , הכל בגללו וקיללת אותו ועל זה אני הגבתי. מה שאמרת עכשיו כבר ידוע מרגע אחרי ההגרלה המוקדמות. חוץ מזה גם בלי הלחץ של ליברפול המשחקים היו בחוץ.. איצה מנחם שלח מכתב לאופא יום אחרי ההפסקת אש.. אתה חושב שזה עובד על מישהו באירופה? אנשים רואים תמונות בטלוויזיה ומפחדים לבוא לישראל . ישראל = איזור מלחמה. באיזור מלחמה לא משחקים! גם כשהיתה בקוסבו מלחמה הם שיחקו בחו"ל! אל תחשבו שפוגעים בנו כל הזמן בגלל שהם אנטישמים! זה שעברו יומיים מאז המלחמה , זה לא אומר שישר הקבוצות ירוצו לשחק פה.. שתבין.. המלחמה יכולה לחזור מהר וזה גם מה שכולנו חשבנו בהתחלה. עכשיו כבר שבוע מאז המלחמה , אבל ההחלטה איפה המשחק יתקיים הייתה יום-יומיים אחרי המלחמה. אם פה בארץ דחו את הליגה אז לליברפול יש את הזכות המלאה לא להגיע לפה.. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|