|
|
# 17 |
|
חבר פורום
|
אתה בטח מבין משהו לא?
מה בדיוק שטויות במה שאמרתי? ולא גנבתי לאף אחד את הכינוי, זה הכינוי שלי, ועם ידעת משהו על מערכות מוכנות היית יודע שאי אפשר להירשם פעמיים באותו כינוי. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|