|
|
|
|
# 1 |
|
הוסטסניון
|
בהצלחה שוטסר ואליחי [פרנציפ בלי -]
__________________
HU: Pioneer 6050 | Amp: JBL 74.5 | Comp: Morel TEMPO | RS: Morel PULSE 6X9
basssssss...... |
|
|
# 2 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
אנו מתנצלים מאוד על הנפילה הממושכת.
למען האמת, אני טיפה בשוק. |
|
|
# 3 | |
|
חסום
|
ציטוט:
השרת פעיל אבל אי אפשר לגשת אליו כבר צריכים לחזור אליי מהחווה נפתור את התקלה ![]() |
|
|
|
# 4 |
|
חסום
|
השרת חזר
שנה טובה ומתוקה לכולם. *לא להתבלבל השרת לא של LOM.CO.IL אלה של לקוח ![]() Last edited by shayb; 24-09-06 at 11:02.. |
|
|
# 5 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ובכן, השרת אכן פעיל!
כולכם מזומנים להכנס לאתר, ושנה טובה לכל עם ישראל. |
|
|
# 6 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|