|
|
# 11 |
|
הוסטסניון
|
לכל מי שהסקין דפק משהו, תורידו את הסקין הזה:
http://www.softpedia.com/get/Desktop...ico-Pack.shtml סקין מעולה, שלא עושה בעיות, רק אל תשכחו לשנות את הגודל של הפונט אחרת עד זה הכתב יראה מגעיל! |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|