|
|
|
|
# 1 |
|
חבר וותיק
|
התמונה השני יפיפיה ...
התמונה הראשונה לדעתי היה מקום לקצת מישחק עם הפוקוס... התמונה השניה פשוט ניפלאה... (קומפוזיציה מעולה של הקוביות והיד לעומת ה לוח משחק..) ועם יש לך את האמצעים.. תשתמש בפעם הבאה בתאורה חמה ... ופילטר לגבנים חומים זה ממש יעזור .. ! ול aviko זה ממש לא משנה כמה עולה המצלמה... משנים הנתונים שלה (ואיך שהצלם מישתמש בה..) אבל שיהיה כתוב לו בחתימה Nikon D50 דרך אגב אני צלם וידיאו... ![]() Last edited by pal; 10-11-06 at 17:03.. |
|
|
|
# 2 | |
|
חבר מתקדם
|
ציטוט:
ותודה על התגובה עריכה: וaviko המצלמה עלתה לי לפני חודשיים 4000 שקל היום אתה יכול להביא אותה ב3500
__________________
|
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|