|
|
# 3 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
הבנאדם יודע לחמם כפיות בצורה יוצאת דופן, הרי אם ההפקות נתנו לו לגיטימציה לחמם כפיות ולשבור אותן בכאילו, לא היו משלמים לו כל כך הרבה כסף, נכון? ובלי כל כך הרבה כסף, הוא לא היה יכול לגור איפה שאתה בחיים לא תצליח לגור, נכון?
זהו. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|