|
|
|
|
# 1 |
|
האקרפיטבול הנוסטלגי, 2003
|
סחטיין חבר, אני כבר עוקב אחרי התמונות שלך כמה אשכולות אחורה.
אני מציע לך להתחיל לשים עלייהם וואטרמארק / סימן X בקווים דקים לבנים שלא ינסו אפילו לגנוב לך. או פשוט לפרסם אותם בהרבה יותר קטן. בכל מקרה, אני במקומך הייתי כבר פותח את האתר תמונות שלך ומוכר אותם.
__________________
![]() |
|
|
|
# 2 | |
|
חבר מתקדם
|
ציטוט:
כמובן שאני לא ישר הולך לבית משפט כי אולי בכל מקרה הבנאדם לא שם לב ...
__________________
|
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|