הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 22-01-07, 16:30   # 1
mlnn
משתמש - היכל התהילה
דירוג מסחר: (0)
 
mlnn's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: בחדר של חני
גיל: 36
הודעות: 4,417

mlnn לא מחובר  

פחחח.
1. תלמד אנגלית.
2. יש לך ידע דיי בסיסי [למה שקשור לחברת איחסון].
3. אם אתה לא רוצה ש"ילדים" יפנו אליך, תשלח לחברות שלדעתך מתאימות לך את הקוח שלך.

בהצלחה =\

נ.ב. אתה יכול לשכוח ממשכורת חודשית קבועה. [אלא אם כן 15 שקל מספק אותך]
__________________
.

בחורות ערומות
  Reply With Quote
ישן 22-01-07, 16:38   # 2
X-T
חבר וותיק
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 1,021

X-T לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי mlnn צפה בהודעה
פחחח.
1. תלמד אנגלית.
2. יש לך ידע דיי בסיסי [למה שקשור לחברת איחסון].
3. אם אתה לא רוצה ש"ילדים" יפנו אליך, תשלח לחברות שלדעתך מתאימות לך את הקוח שלך.

בהצלחה =\

נ.ב. אתה יכול לשכוח ממשכורת חודשית קבועה. [אלא אם כן 15 שקל מספק אותך]
1. אני לא יכנס איתך לוויכוח, אז אתעלם.
2. מסכים איתך, לא היה לי הרבה זמן להתעסק בתחום השרתים הרבה, בסה"כ יש לי נסיון של שנה.
3.שלחתי למספר חברות את הקורות חיים שלי ואת ההאמת, תוך פחות משבוע קיבלתי 3 פניות ממספר חברות הייטק אשר רוצים שאתחייב לעבוד אצלהם כ-שנה מראש.
4. לשכוח ממשכורת חודשית קבועה? לא נראה לי מתאים לעבוד שחודש אני ארוויח 10 אלף שקל וחודש אני ירוויח 250 שקל(שיעור) , בכל אופן, אם מישהו יהיה מעונין, אתם מוזמנים.
__________________
You don't shine if you don't glow
  Reply With Quote
ישן 22-01-07, 17:06   # 3
sUP
משתמש תחת חוזה ניסיון.
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אזור חיפה
הודעות: 1,948

sUP לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Rancid Rat צפה בהודעה
1. אני לא יכנס איתך לוויכוח, אז אתעלם.
2. מסכים איתך, לא היה לי הרבה זמן להתעסק בתחום השרתים הרבה, בסה"כ יש לי נסיון של שנה.
3.שלחתי למספר חברות את הקורות חיים שלי ואת ההאמת, תוך פחות משבוע קיבלתי 3 פניות ממספר חברות הייטק אשר רוצים שאתחייב לעבוד אצלהם כ-שנה מראש.
4. לשכוח ממשכורת חודשית קבועה? לא נראה לי מתאים לעבוד שחודש אני ארוויח 10 אלף שקל וחודש אני ירוויח 250 שקל(שיעור) , בכל אופן, אם מישהו יהיה מעונין, אתם מוזמנים.
בד"כ משלמים למתכנת לפי פרוייקט (אם זה שעות או אם זה כללי) ולא לפי חודש
__________________

לפרטים נוספים dani3l@gmail.com (אימייל)
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 07:01.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ