|
|
|
|
# 1 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
|
|
|
|
# 2 |
|
הוסטסניון
|
|
|
|
|
# 3 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
|
|
|
|
# 4 |
|
אין כמו ב127.0.0.1
|
אני לא מבסוט ממנו בכלל.. משחקים ותוכנות גראפיות בעיקר. דגם 630.
שוקל להחליף בקרוב מאוד למעבד CORE.. אחרי ההנחה.. אולי נחסוך אפילו לאיזה Q6700 נחמד |
|
|
|
# 5 |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
|
|
|
|
# 6 |
|
אין כמו ב127.0.0.1
|
אני באמת צריך למחוק את זה.
כשהורדתי את זה לא ידעתי שזה רק למעבדי CORE >< |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|