|
|
# 18 |
|
חבר בקהילה
|
עיצוב יפה מאד אחי!!.. אבל חסרים לי מלא דברים בעיצוב הזה , הוא לא מפורט, התפריט לוקח שטח גדול מאד מהאתר וככה גם הבאר ואלמנטים שבו מאד מצומצמים וקטנים..
__________________
מעצב אתרים Last edited by SnOOp; 08-04-07 at 09:23.. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|