הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 02-11-05, 23:03   # 1
חבר2
משתמש בעל גישה מוגבלת
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 36
הודעות: 725
שלח הודעה באמצעות ICO אל חבר2 שלח הודעה באמצעות MSN אל חבר2 Send a message via Skype™ to חבר2

חבר2 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי S!LencE
אז תעשה טובה עד שאין לך הוכחה חותכת. במיוחד שזה נעשה לאחר שיוסי "עצבן" אותך באשכול אחר של הפורום ואיימת עליו לבוא ולספר פה ביקורת. http://www.hosts.co.il/forums/showth...?t=4117&page=3
אין לך מה לבוא ולספר מעשיות ובאמת כמו שאמרתה "ויש על מה להספים בהוסטס"
ציטוט:
נכתב במקור על ידי enterclick
כל אחד יכול לומר שלקוח שלו אמר שאתה גנבת לו את הכסף.
עכשיו השאלה-באמת יש כזה לקוח?
אנחנו לא יכולים לעשות כלום.
ערכתי קצת את הודעתכם הורדתי את הדברים שאינם חיוניים עכשו אני ואמר את זה בפעם האחרונה!!!
אמרתי את זה אולי 100 פעם פה אני אישית דיברתי עם המנהל והוא אימת לי שהוא לא מעוניין להחזיר את כספו של זיו חזרה!!
בגלל דיבור לא יפה של זיו ושל אבא שלו והוא בעצמו אמר לי לא לפרסם ביקורת בהוסט ולא לידחוף את האף שלי לנושא
יותר מיזה אין הוחכה יותר ברור פעם הבאה תיקרו את ההודעה עד הסוף ותבינו לפחות מה קראתם כי היה לכם "תקלה בקריאה"
:qqb014: שמחתי להבהיר לכם את זה שוב אבל בפעם ה 101 אני לא ממש ישמח להבהיר חשוב שתעקבו אחרי כול נושאי האשכול

בקשר לאסף
"אחרי 14 יום אין חובת החזר כספי, וגם אם השרת תקין בכלל אין חובת החזר כספי."
זה כול הקטע שעברו רק 2 יום אחרי שהלקוח ביקש את כספו ולא היה שימוש במוצר וגם מיתוך ה 2 ימים יום שלם המנהל לא היה זמין
זואת אומרת שעבר רק יום אחד אחרי שהלקוח ביקש את כספו חזרה וזה לא מוצר שהופך ליהיות משומש כמו שאתה יודע
וגם המנהל בעצמו רשם שהכסף יוחזר אבל אחרי זה כניראה שהיתחרט
וגם הסיסמא לאתר אינה תקינה אני בעצמי בדקתי וגם הילד קנה שרת הוא אמור לקבל הסבר מלא על השרת
לי אישית יש מדריך עם תמונות והכול שהכנתי ומי שלא מבין תמדריך ובאמט קרה לי שילד דיסלקט קנה מימני
ובאמת דיסלקט לא שאני יורד עליוו או משו הוא קנה והסברתי לו הכול בפאלפון בלי שום בעייה תוך 10 דקות הוא הבין הכול
היום אחרי שהוא לקוח שלי 4 חודשים ברצף הוא אפילו מלמד אותי על "חידושים" באתר

Last edited by חבר2; 02-11-05 at 23:09..
 
ישן 02-11-05, 23:11   # 2
SlipY
מ מנ מנה מנהל בהוסטס
עסק רשום [ ? ]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: מושב אודים
גיל: 38
הודעות: 2,615
Send a message via Skype™ to SlipY

SlipY לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי bug-host.net
ערכתי קצת את הודעתכם הורדתי את הדברים שאינם חיוניים עכשו אני ואמר את זה בפעם האחרונה!!!
אמרתי את זה אולי 100 פעם פה אני אישית דיברתי עם המנהל והוא אימת לי שהוא לא מעוניין להחזיר את כספו של זיו חזרה!!
בגלל דיבור לא יפה של זיו ושל אבא שלו והוא בעצמו אמר לי לא לפרסם ביקורת בהוסט ולא לידחוף את האף שלי לנושא
יותר מיזה אין הוחכה יותר ברור פעם הבאה תיקרו את ההודעה עד הסוף ותבינו לפחות מה קראתם כי היה לכם "תקלה בקריאה"
:qqb014: שמחתי להבהיר לכם את זה שוב אבל בפעם ה 101 אני לא ממש ישמח להבהיר חשוב שתעקבו אחרי כול נושאי האשכול

בקשר לאסף
"אחרי 14 יום אין חובת החזר כספי, וגם אם השרת תקין בכלל אין חובת החזר כספי."
זה כול הקטע שעברו רק 2 יום אחרי שהלקוח ביקש את כספו ולא היה שימוש במוצר וגם מיתוך ה 2 ימים יום שלם המנהל לא היה זמין
זואת אומרת שעבר רק יום אחד אחרי שהלקוח ביקש את כספו חזרה וזה לא מוצר שהופך ליהיות משומש כמו שאתה יודע
וגם המנהל בעצמו רשם שהכסף יוחזר אבל אחרי זה כניראה שהיתחרט
וגם הסיסמא לאתר אינה תקינה אני בעצמי בדקתי וגם הילד קנה שרת הוא אמור לקבל הסבר מלא על השרת
לי אישית יש מדריך עם תמונות והכול שהכנתי ומי שלא מבין תמדריך ובאמט קרה לי שילד דיסלקט קנה מימני
ובאמת דיסלקט לא שאני יורד עליוו או משו הוא קנה והסברתי לו הכול בפאלפון בלי שום בעייה תוך 10 דקות הוא הבין הכול
היום אחרי שהוא לקוח שלי 4 חודשים ברצף הוא אפילו מלמד אותי על "חידושים" באתר

יוסי לא צריך ללמוד אותו אנגלית, יוסי לא צריך ללמוד אותו איך משחקים ...
יוסי העלה שרת שהיה שרת פעיל, אני אישית נכנסתי לשרת המשחק ובדקתי..
אם האתר שאתה מדבר עליו הוא ה Webmode הסיסמא אלייה זהה לסיסמאת הרקון.

והיא הייתה מכוונת למה שהלקוח ביקש.

בכל ההודעה שלך לא הסברת לי מה פתאום אתה כותב הודעה בשם זיו, ובאיזה זכות אתה מבקר את התמיכה של יוסי..
אתה לקוח , לא ..
אתה אמור לקבל תמיכה ? לא..
אם כמו שאני עניתי גם אתה ענית לא.. ב2 השאלות.
אז הנושא הזה מיותר.
ואני מצפה שאחד המנהלים יסגור אותו
__________________
בברכה,
פרידמן אסף.
אקסייט תקשורת
[ נייד: 050-764-0009 ][ טלפון 073-7972444 ][ פקס 073-7972443 ] [ מייל admin@xsc.co.il ]
 
ישן 03-11-05, 07:14   # 3
חבר2
משתמש בעל גישה מוגבלת
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 36
הודעות: 725
שלח הודעה באמצעות ICO אל חבר2 שלח הודעה באמצעות MSN אל חבר2 Send a message via Skype™ to חבר2

חבר2 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי SlipY
יוסי לא צריך ללמוד אותו אנגלית, יוסי לא צריך ללמוד אותו איך משחקים ...
יוסי העלה שרת שהיה שרת פעיל, אני אישית נכנסתי לשרת המשחק ובדקתי..
אם האתר שאתה מדבר עליו הוא ה Webmode הסיסמא אלייה זהה לסיסמאת הרקון.

והיא הייתה מכוונת למה שהלקוח ביקש.

בכל ההודעה שלך לא הסברת לי מה פתאום אתה כותב הודעה בשם זיו, ובאיזה זכות אתה מבקר את התמיכה של יוסי..
אתה לקוח , לא ..
אתה אמור לקבל תמיכה ? לא..
אם כמו שאני עניתי גם אתה ענית לא.. ב2 השאלות.
אז הנושא הזה מיותר.
ואני מצפה שאחד המנהלים יסגור אותו
אני יודע לכך שאני לא צריך לקבל תמיכה ואני אפילו לא ביקשתי לא מבין איפה ראיתה שאני מבקר את התמיכה שלו?
אני רק אומר ככה לזיו עבר יום אחד מהשרת כאשר הוא החליט שהוא מעוניין בהחזר כספי לא מספיק שיוסי
"דחף" לו איזו שהיא עמלה הוא עכשו גם לא מוכן להחזיר אחרי שבאשכול הקודם הוא רשם שהיו יחזיר
ויוסי לא צריך ללמד את זיו אנגלית הוא צריך ללמד אותו איך עושים אדמינים זה המינימום שבמינימום!!!
אסף עזוב אתה לא מבין אני אישית אומר לך כול לקוח שבא אליי וקונה מימני שרת 90% מהם מבקשים הסבר
על הוספת האדמין אבל אתה לא מבין כי אתה לא מוכר שרתי משחק
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Maor.h
עזוב
בוא אני יתן לך דוגמא ותתייחס.
זה כמו שתבוא עכשיו וכמו שאמרת הוא לקח לו ת'כסף והכל , ת'חושב שאתה צודק והכל? , אז תביא הוכחה...אין מה לעשות זה כמו שאני יגיד שיש לי חברה רשומה אבל כלום אין לי כלום יש לי רק עסק עם כסף שחור.
ת'חושב שזה נכון ות'רוצה להוכיח רק הוכחה מצולמת
הקלטה.
ככה סתם טוחנים מים..
לבנתיים אני חושב שהדיון מיצא את עצמו.
הדיון לא מיצה את עצמו מה מיצינו פה בנתיים זיו הוא זה שסובל ולא אתה ולא אני
ציטוט:
נכתב במקור על ידי yoavz
דבר ראשון היום ה2 עברו 3 ימים מאז ה30.

תן לבנאדם הזדמנות!

הוא התחייב למועד החזרה משוער?
הוא היתחייב ליום ראשון והיום כבר יום חמישי ביום שני דיברתי עם המנהל הוא אמר שהוא לא מחזיר ולא כלום
 
ישן 03-11-05, 08:22   # 4
LinuxServ
חבר וותיק
 
LinuxServ's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: הַמִּזְרָח הַתִּיכוֹ
גיל: 38
הודעות: 1,353
שלח הודעה באמצעות ICO אל LinuxServ שלח הודעה באמצעות MSN אל LinuxServ Send a message via Skype™ to LinuxServ

LinuxServ לא מחובר  

bug-hostt! מתן! תלא חושב שהגיע הזמן להפסיק לדחוף תאף בכל חור?
__________________
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 052-6779005 03-6195560 ,מסנגר Y@irNet.us ,איסי 893060 - נראה תמיד כלא מחובר. (לא בשבת.).
*אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי*
www.LinuxServ.co.il |
 
ישן 03-11-05, 09:52   # 5
yonatan
I am root
 
yonatan's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד
גיל: 40
הודעות: 3,911

yonatan לא מחובר  

Exclamation

ציטוט:
נכתב במקור על ידי LinuxServ
bug-hostt! מתן! תלא חושב שהגיע הזמן להפסיק לדחוף תאף בכל חור?
מחזק.


--
ניתן לפתור סוגיות כאלה באופן פרטי מול מנהל החברה , וכאשר אינך לקוח שלו אתה לא זה שאמור לקבל תשובות לשאלות שכאלה ,
אסור לך בכלל להתערב במה שקרה פה , עצם זה שאתה מדבר על אופן התשלום תאריכים ופרטים הקשורים בכסף, זה מראה על התערבות יתרה,
אם היית רושם בגדול מה קרה , בלי להכנס לפרטים כלכליים ניחא, אבל אסור לך להתערב באופן ניהול הכספים של אף חברה אחרת , זכותו לעשות כרצונו בכסף שהוא מקבל, ולתת את השירות כפי שהוא רואה לנכון.
לגבי החזר\אי מתן החזר , זה גם נושא בעייתי בנושא המדובר כאן , הרי מדובר בלקוח שלפי מיטב הבנתי אינו מכיר את מערכת השרת ( הניהול שלו ) , ומאמין שחייבים להסביר לו איך זה עובד, בלי לשים לב לכך שהוא יכול ללמוד בעצמו טיפה , יש מלא אתרים עם הסברים מפורטים על שימוש בכל המודים של half life , אתה בעצמך יכול לקרוא אותם ולהסביר לחבר שלך שכלכך כואב לך עליו (במידה ובאמת לא עוזרים לכם בתמיכה ),
יתרה מכך , טוען שהסיסמאת RCON לא נכונה? ניתן לשלוח אימייל לתמיכה של החברה , ניתן להשאיר הודעה באיסיקיו , ניתן להשאיר הודעה פרטית ב hosts , מהכרות שלי עם המנהל של gameing-serv מדובר בבנאדם מקצועי ברמה מאוד גבוהה , ובמקום לבוא אליו בטענות שזה לא פועל הייתם צריכים לשאול אותו איזה סיסמא כן פועלת במקום להתבכיין על זו שלא פועלת!
מעבר לכך אני הייתי ממליץ לכם לרדת מהנושא הזה , לקוחות שלא יודעים להשתמש בשרת לא חסרים, אבל לקוחות שלא יודעים להסביר את עצמם בכלל לא חסר!,

ציטוט:
מה עם הכסף!! המנהל טוען איזה שהיא ענה מגוחחת שהוא לא מוכן להחזיר את הכסף כי זיו היתחייס אילוו
בצורה לא נכונה רק שתבינו את העיניין אנחנו מדברים פה על ילד בערך בגיל 10-12 אשר ממורמר
אני מכיר את הסוגיות הללו , מדובר ככל הנראה בחוסר תקשורת המבוסס על הגינות, ככל הנראה לפי מיטב הבנתי הלקוח לא ידע להסביר את הבעיה שלו בצורה נכונה , ובמקום להבין שהוא לא מסביר את עצמו נכון הוא מתעצבן מאשים ומתרעם בטלפון אל מול התומך שלו.

כמו שתהיה לכם בעיה באינטרנט תתקשרו לספק ותצעקו עליו שהוא אשם ושאתם רוצים את הכסף בחזרה
ובסוף יסתבר שלא רשמתם את הסיסמא הנכונה בחייגן!


שורה תחתונה תרדו מהעץ שטיפסתם עליו כל המתלוננים , לדעתי צריך להתחיל למסד את הנושא הזה של הסבר שימוש בשרת ולגבות על כך כסף כשירות נוסף
אין פה משהו שניתן להוסיף מעבר לכך.
__________________
אחסון אתרים - Red Hat Certified
עקבו אחרינו בטוויטר!

 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 23:28.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ