|
|
|
|
# 1 | ||
|
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
ציטוט:
ציטוט:
אמרתי את זה אולי 100 פעם פה אני אישית דיברתי עם המנהל והוא אימת לי שהוא לא מעוניין להחזיר את כספו של זיו חזרה!! בגלל דיבור לא יפה של זיו ושל אבא שלו והוא בעצמו אמר לי לא לפרסם ביקורת בהוסט ולא לידחוף את האף שלי לנושא יותר מיזה אין הוחכה יותר ברור פעם הבאה תיקרו את ההודעה עד הסוף ותבינו לפחות מה קראתם כי היה לכם "תקלה בקריאה" :qqb014: שמחתי להבהיר לכם את זה שוב אבל בפעם ה 101 אני לא ממש ישמח להבהיר חשוב שתעקבו אחרי כול נושאי האשכול בקשר לאסף "אחרי 14 יום אין חובת החזר כספי, וגם אם השרת תקין בכלל אין חובת החזר כספי." זה כול הקטע שעברו רק 2 יום אחרי שהלקוח ביקש את כספו ולא היה שימוש במוצר וגם מיתוך ה 2 ימים יום שלם המנהל לא היה זמין זואת אומרת שעבר רק יום אחד אחרי שהלקוח ביקש את כספו חזרה וזה לא מוצר שהופך ליהיות משומש כמו שאתה יודע וגם המנהל בעצמו רשם שהכסף יוחזר אבל אחרי זה כניראה שהיתחרט וגם הסיסמא לאתר אינה תקינה אני בעצמי בדקתי וגם הילד קנה שרת הוא אמור לקבל הסבר מלא על השרת לי אישית יש מדריך עם תמונות והכול שהכנתי ומי שלא מבין תמדריך ובאמט קרה לי שילד דיסלקט קנה מימני ובאמת דיסלקט לא שאני יורד עליוו או משו הוא קנה והסברתי לו הכול בפאלפון בלי שום בעייה תוך 10 דקות הוא הבין הכול היום אחרי שהוא לקוח שלי 4 חודשים ברצף הוא אפילו מלמד אותי על "חידושים" באתר Last edited by חבר2; 02-11-05 at 23:09.. |
||
|
|
# 2 | |
|
מ מנ מנה מנהל בהוסטס
עסק רשום [ ? ] |
ציטוט:
יוסי לא צריך ללמוד אותו אנגלית, יוסי לא צריך ללמוד אותו איך משחקים ... יוסי העלה שרת שהיה שרת פעיל, אני אישית נכנסתי לשרת המשחק ובדקתי.. אם האתר שאתה מדבר עליו הוא ה Webmode הסיסמא אלייה זהה לסיסמאת הרקון. והיא הייתה מכוונת למה שהלקוח ביקש. בכל ההודעה שלך לא הסברת לי מה פתאום אתה כותב הודעה בשם זיו, ובאיזה זכות אתה מבקר את התמיכה של יוסי.. אתה לקוח , לא .. אתה אמור לקבל תמיכה ? לא.. אם כמו שאני עניתי גם אתה ענית לא.. ב2 השאלות. אז הנושא הזה מיותר. ואני מצפה שאחד המנהלים יסגור אותו
__________________
בברכה, פרידמן אסף. אקסייט תקשורת [ נייד: 050-764-0009 ][ טלפון 073-7972444 ][ פקס 073-7972443 ] [ מייל admin@xsc.co.il ]
|
|
|
|
# 3 | |||
|
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
ציטוט:
אני רק אומר ככה לזיו עבר יום אחד מהשרת כאשר הוא החליט שהוא מעוניין בהחזר כספי לא מספיק שיוסי "דחף" לו איזו שהיא עמלה הוא עכשו גם לא מוכן להחזיר אחרי שבאשכול הקודם הוא רשם שהיו יחזיר ויוסי לא צריך ללמד את זיו אנגלית הוא צריך ללמד אותו איך עושים אדמינים זה המינימום שבמינימום!!! אסף עזוב אתה לא מבין אני אישית אומר לך כול לקוח שבא אליי וקונה מימני שרת 90% מהם מבקשים הסבר על הוספת האדמין אבל אתה לא מבין כי אתה לא מוכר שרתי משחק ציטוט:
ציטוט:
|
|||
|
|
# 4 |
|
חבר וותיק
|
bug-hostt! מתן! תלא חושב שהגיע הזמן להפסיק לדחוף תאף בכל חור?
__________________
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 052-6779005 03-6195560 ,מסנגר Y@irNet.us ,איסי 893060 - נראה תמיד כלא מחובר. (לא בשבת.). *אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי* www.LinuxServ.co.il | |
|
|
# 5 | ||
|
I am root
|
ציטוט:
-- ניתן לפתור סוגיות כאלה באופן פרטי מול מנהל החברה , וכאשר אינך לקוח שלו אתה לא זה שאמור לקבל תשובות לשאלות שכאלה , אסור לך בכלל להתערב במה שקרה פה , עצם זה שאתה מדבר על אופן התשלום תאריכים ופרטים הקשורים בכסף, זה מראה על התערבות יתרה, אם היית רושם בגדול מה קרה , בלי להכנס לפרטים כלכליים ניחא, אבל אסור לך להתערב באופן ניהול הכספים של אף חברה אחרת , זכותו לעשות כרצונו בכסף שהוא מקבל, ולתת את השירות כפי שהוא רואה לנכון. לגבי החזר\אי מתן החזר , זה גם נושא בעייתי בנושא המדובר כאן , הרי מדובר בלקוח שלפי מיטב הבנתי אינו מכיר את מערכת השרת ( הניהול שלו ) , ומאמין שחייבים להסביר לו איך זה עובד, בלי לשים לב לכך שהוא יכול ללמוד בעצמו טיפה , יש מלא אתרים עם הסברים מפורטים על שימוש בכל המודים של half life , אתה בעצמך יכול לקרוא אותם ולהסביר לחבר שלך שכלכך כואב לך עליו (במידה ובאמת לא עוזרים לכם בתמיכה ), יתרה מכך , טוען שהסיסמאת RCON לא נכונה? ניתן לשלוח אימייל לתמיכה של החברה , ניתן להשאיר הודעה באיסיקיו , ניתן להשאיר הודעה פרטית ב hosts , מהכרות שלי עם המנהל של gameing-serv מדובר בבנאדם מקצועי ברמה מאוד גבוהה , ובמקום לבוא אליו בטענות שזה לא פועל הייתם צריכים לשאול אותו איזה סיסמא כן פועלת במקום להתבכיין על זו שלא פועלת! מעבר לכך אני הייתי ממליץ לכם לרדת מהנושא הזה , לקוחות שלא יודעים להשתמש בשרת לא חסרים, אבל לקוחות שלא יודעים להסביר את עצמם בכלל לא חסר!, ציטוט:
כמו שתהיה לכם בעיה באינטרנט תתקשרו לספק ותצעקו עליו שהוא אשם ושאתם רוצים את הכסף בחזרה ובסוף יסתבר שלא רשמתם את הסיסמא הנכונה בחייגן! שורה תחתונה תרדו מהעץ שטיפסתם עליו כל המתלוננים , לדעתי צריך להתחיל למסד את הנושא הזה של הסבר שימוש בשרת ולגבות על כך כסף כשירות נוסף אין פה משהו שניתן להוסיף מעבר לכך. |
||
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|