|
|
|
|
# 1 |
|
תודה על תרומתך.
|
עיצוב ממש יפה, חלק, מקצועי וסה"כ נעין לעין ..
כמה דברים שהייתי עובד עליהם עוד טיפה הכפתורים הצהובים .. הם באמת פשוטים מידי והורסים את המראה הכללי של העיצוב ובלוגו איפה ששמת את 2 הנעצים, הייתי אולי מוחק אותם לפני שהם מגיעים לקצה וככה יראו כאילו הם תקועים שם ולא סתם מודבקים באוויר
__________________
![]() 0547897262 יובל ראשון - שבת 11:00 - 22:00 תלת מימד | עיצוב אתרים | עיצוב הדפסים לחולצות | לוגואים ובאנרים | פלאש www.gfxstudio.co.il מנהל פורום גרפיקה ועיצוב אתרים |
|
|
|
# 2 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 3 |
|
מנהל קהילה ומנהל כללי בדימוס
|
לא אהבתי אותו.
מצד אחד, הושקע בו מחשבה (שאני מאמין שהיא שלך ולא של המעצב) אבל הביצוע ריקני מידי, פשוט ולא תואם לי בצבעים של העיצוב. אם נתייחס ללוגו לרגע, איפה כאן הייחודיות? אני לא ראיתי משהו שימשוך אותי ללוגו שלכם, מה שלפי דעתי מאד חשוב באתרים הללו (ראה לדוגמה את אתר יד2). הכפתורים? "עגול וצהוב" ריקני ולא מתקשר לשאר, כך גם ההכותרת של הקטגוריות, האיזורים בצד והתפריט למעלה. הרעיון נראה טוב, הביצוע שנעשה לרעיון חסר צבע, חסר מיקצועניות, חסר משהו שימשוך אותי לאתר חדש. |
|
|
|
# 4 | |
|
חבר מתקדם
|
ציטוט:
|
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|