|
|
|
|
# 1 |
|
חבר על
|
בחיי, דיון כזה ילדותי עוד לא ראיתי, בעצם כן, זה עם הג'ינסים
![]() בקשר למה שאור אמר (על זה שהולכים לתבוע את אלירן prinstyle) אופיר (ofir8 או perfectstyle) הולך לתבוע אותו על העתקה מתמשכת, עם הרבה עדויות.
__________________
|
|
|
# 2 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
אז תקשיב לי אופיר מדבר הרבה ולא עושה כלום. אם אלירן ירצה להגיב (בעוד שבוע כי הוא בפנימיה) הוא יספר לך תסיפור. אבל גם לאופיר לא חסר הוא מחפש את אלירן כל הזמן. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|