|
|
|
|
# 1 |
|
הוסטסניון
|
יפה לאללה דיברתי קצת אם המנהל ניראה מאוד מאוד רציני טוב לדעת אני מבקש מההנהלה קצת לעבור על החוקים רק הפעם בתור משתמש דיי קבוע ואוהב....
|
|
|
# 2 |
|
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
פשש יפה מתן
אבל עדיין אין לו כמות מספקת של הודעות לא משנה העיקר הכוון מקווה שלא ינעלו |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|