הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 24-07-07, 23:33   # 3
SHeDoN
מנהל קהילה ומנהל כללי בדימוס
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: תל אביב
גיל: 33
הודעות: 5,740

SHeDoN לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Pentagon צפה בהודעה
אכן יש יתרונות אבל בחלק די גדול מהמכשירים בחנות פרטית עולה פי 2 משבאורנג (לא סלקום)..
אני לא מסכים איתך.

Orange, סלקום ופלאפון נותנות לך אופציה אחת: התחיבוות. אם פעם זה היה שאתה מתחייב למכשיר כדי לקבל "הנחה" היום כל מכשיר דור שלישי (ולא רק דור שלישי) עובד לפי התחייבות ל- 3 שנים.

אותיות קטנות שתמיד תמצא: בכפוף להתחייבות של 36 חודשים, בכפוף לחבילת גלישה בסה"כ של 15 ש"ח לפחות, בכפוף להתחייבות לתכנית. ההחזר הוא למי שמדבר מעל 200 ש"ח ולא יהיה יותר מהנקוב במחיר שנמכר.

נעזוב את זה לרגע, הינה מקרה שהגיע לבהמ"ש:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3429168,00.html

מקרה שנגמר טוב, אני מכיר עשרות שהגיעו - הסכום הוכפל והבנאדם הושפל וחיי היום במצב כלכלי גרוע בגלל האטימות של החברות הללו.

בשביל מה?
החברות הללו מחייבות אותך (מילא למכשיר, גם לחבילת גלישה, גם לחבילת שיחות) ל3 שנים, הטכנולוגיה תתקדם - אתה תשאר מחוייב. אז תשדרג ותחייב שוב? למה כל הכאב ראש הזה?

במצב שלנו, לצערי אני רואה את עצמי לוקח דור 3 שלא ישמש אותי לפורטל הדור השלישי שלהם ולשיחות וידאו עם ביג-טוק/ טוקמן.

למה לי להתחייב ולשבור את הראש? בגלל שיחות וידאו? חבר'ה, המצב הזה מוגזם. אורנג מרוויחה עלינו יותר מידי, אז גם אם המחיר של המכשיר יעלה יותר יקר מהחנויות הפרטיות עדייף לפי דעתי ומשתלם מאשר להתחייב ולהיות "נשוי" לחברה.

אבל אולי זה רק אני.
  Reply With Quote
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 00:20.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ