|
|
# 13 |
|
מנהל קהילה ומנהל כללי בדימוס
|
אני בהחלט לא ושב שזה הזמן,
הוא איבד מישהו שגידל אותו, תמך אותו ומאוד אהב אותו, עסקים אין לערב עם משפחה, אבל קצת להיות אנושי..זה בהחלט טוב. סתם, חומר למחשבה. |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|