|
|
|
|
# 1 |
|
חבר מתקדם
|
[HomeServ] תשלום באמצעות כ. אשראי
שלום לכולכם,
אנו שמחים להודיעכם כי מהיום אפשר לשלם גם באמצעות כ.א. החיוב מתבצע באמצעות חברת "נט-פיי". על מנת לשלם, אין צורך למסור לנו את מספר כרטיס האשראי, התשלום מתבצע באמצעות עמוד מאובטח(לחץ כאן בכדי להגיע לעמוד) בנוסף, הגיעו שרתים חדשים, צפו למבצעים בקרוב. לכל שאלה, ניתן לפנות אלינו: 1-700-500-402
__________________
בניית אתרים |
|
|
|
# 2 |
|
חבר וותיק
|
יש לכם שיגאה במפרט השרת כתבתם: DairectAdmin
זה אמור להיות: DirectAdmin בהצלחה בשרות החדש.. Last edited by Bernoli; 09-01-08 at 18:23.. |
|
|
|
# 3 |
|
הוסטסניון
|
כל הכבדו דן,בהצלחה =]
|
|
|
|
# 4 |
|
חבר וותיק
|
כל הכבוד.. טוב לשמוע שאתם מתקדמים..
בהצלחה בהמשך!
__________________
הוסטס - כי זה המקום בו גדלתי... |
|
|
|
# 5 |
|
הוסטסניון
|
כל הכבוד
![]() שיהיה בהצלחה. |
|
|
|
# 6 |
|
חבר מתקדם
|
מעולה דן, כל הכבוד.
אגב, עלה לך כסף לפתוח שם שיתוף איתם ? (רק לפתוח, לא מדבר על האחוזים) - אם כן, אשמח אם תגיד לי בפרטי את הסכום בבקשה, אני מחפש בדחיפות חברת סליקה.
__________________
בס''ד בקרוב מאוד... |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|